slijm

Na even weg te zijn geweest schrok ik ook enorm van het bericht over Aagje. Ook ik doe mee het het branden van een kaarsje!

Ik voel me nu een zeur maar wil toch graag het volgende kwijt. Ik heb een onregelmatige cyclus, 35-42 dagen. Paar keer 37 - 38. Als ik uitga van 38 heb ik woe a.s. mijn NOD (19 mei)
Nu heb ik vorige week een temp gehad van 36.7 (hele week) en deze week 36.4
Normaal gesproken heb ik twee weken voordat ik ongi wordt ontzettend pijnlijke borsten. Nu nog steeds helemaal niets. Verder verlies ik sinds eergisteren enorme slierten slijm. (nooit gehad) Ik zit overigens in ronde 6.Als ik naar mijn temp kijk (ik heb echt goed getempt!) ben ik niet zwanger / vruchtbaar. Maar als ik naar de rest kijk.......
Wie heeft hier een antwoord op? Alvast bedankt.
 
Hoi Daan,

Volgens mijn gyn is het tempen zeer onbetrouwbaar en hij raad het mij ook af! Ook ik heb een zeer onregelmatige cycles en dacht op die manier meer duidelijkheid te krijgen of ik mijn eisprong al had gehad en ik een ongi kon verwachten,,,maar ik kon aan mijn temp weinig op merken! Deze periode heb ik mijn thermometer lekker in het laadje laten liggen en het bevalt mij prima!

Als je een cycles korter dan 40 dagen hebt heb je zowiezo een eisprong zegt mij gyn!

EN over dat slijm,,,ik heb dat volgens mij eigenlijk nooit, dus ik kan je hier niet verder mee helpen!

Gewoon blijven klussen het liefst om de dag dat doen wij ook maar!!

Suc6 liefs moi xxx
 
Ja, dat kan! Mijn gyn vertelde dat vorige week! Ik wist dat ook niet hoor, maar hij vertelde als je cycles korter is dan 40 dagen heb je zeker een eisprong, dus als wat daar buiten valt is twijfelachtig! Ik moet 25 mei weer bloed prikken om hier duidelijkheid over te krijgen en anders aan de clomid!

Liefs moi xxxx
 
Dank je Moi voor je reactie. Ik had dit van het slijm ook nooit.
Ik ga maar even afwachten, alleen hoe lang...ik heb namelijk a.s. vrijdag een bruiloft, (zou dan cyclus van 41 dagen hebben) en drink graag eens wat.
Even bekijken dus, verder ga ik de zondag daarna een week op vakantie...afwachten voorlopig.
 
Hoi Daan,

Ik zou als ik jou was donderdag voor de zekerheid even testen als je dan nog niet ongi bent! Dan kun je gewoon een borreletje drinken of niet en ben je hopelijk zwanger!!

Rot he, zo`n onregelmatige lange cycles bah!!

Suc6 liefs moi xxx
 
hmm ga me opeens zorgen maken, hoe groot is die kans dat je geen eisprong hebt, want mijn cycles is nooit onder de 42, meestal tussen 42 en 45? ik ga denk maar ook een bloedtest aanvragen.
gtjes
dian
 
Ik heb ook altijd zo'n lange cyclus (ergens tussen de 21 en de 42 dagen) dit is erg verwarrend maar gelukkig heb ik een leuke gyn. die me gelijk clomid heeft voorgeschreven want tempen is volgens hem erg onbetrouwbaar ; en na 2 x clomid gebruiken (5 tabl per keer) was ik al zwanger , dit tot mijn grote verbazing; ik had niet gedacht dat dit zo snel zou werken. Maak anders eens een afspraak met je ha en vraag of hij je een verwijsbrief geeft voor de gyn. Of probeer het eens met ovulatietesten (via internet veel goedkoper)

Succes ermee

Groetjes Sarah
 
Terug
Bovenaan