slijm

Hoi meiden,

Juul en Esther bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb ons bericht gekopieërd omdat het alweer een tijd geleden is dat we hebben geschreven.

Mijn temperatuur is vanaf dag 23 langzaam gestegen. Vandaag zit ik op 36.6 graden.

Vanaf dag 22 heb ik last van ontzettend veel slijm. Ik moet wc-papiertjes in mijn onderbroek doen, sorry hoor maar ik moet dit even kwijt, om het slijm op te vangen.

Ik word altijd ongesteld na 29 dagen, altijd. Nu is het dag 30 en ik ben nog niet ongesteld! En nog steeds last van veel slijm. Zou het nu eindelijk zover zijn? Ik probeer niet enthousiast te zijn want anders is het weer zo'n tegenvaller. Wie weet wat het slijm betekent?

Groetjes


Raar maar waar.
Mijn ei wordt op de dag af (dag 16) elke maand nauwkeurig gelanceerd. Mijn temperatuur is elke maand hetzelfde. Laag en na de eisprong hoog. Maar dat is deze maand dus anders. Ik heb geen temperatuursverhoging na mijn eisprong (ik ga ervan uit dat die geweest is omdat het elke maand zo consequent gaat) kunnen constateren. Erger nog, mijn temperatuur is behoorlijk laag, Rond de 36.0 (dag 20) ipv 36.7. Ik wist niet dat dit ook kon. Heeft iemand een idee wat dit te betekenen heeft? Ik maak me best een beetje zorgen.

Cyclusinformatie, voor degene die zin heeft om het allemaal te lezen.
Ik heb een cyclus van 29 dagen, mijn temperatuur is 15 dagen laag (tussen de 36.2 en 36.4) en na de lancering (lancering is op dag 16) heb ik een temp van rond de 36.7.


Raar maar waaar.
Dat "probleem" had ik dus vorige maand. Ik ben ook zo regelmatig als de klok en vorige maand: nada.
Ik ben er maar vanuit gegaan dat ik een eisprongloze cyclus heb gehad (dat schijnt ook eens in de zoveel maanden voor te komen).
Op welke dag van je cyclus zit je nu? Zou er nog een kleine kans inzitten dat je, om welke reden dan ook (ziek, laat naar bed, stress), een langere cyclus hebt dit keer?

Groetjes, Juul


Hoi Blondie,
Ik heb dus precies hetzelfde deze maand. Weet zeker dat ik een eisprong heb gehad omdat ik een ovulatietest heb gedaan. Mijn temp is niet echt omhoog gegaan...maar er zijn veel artsen die het temperaturen als niet betrouwbaar beschouwen. Dus ik maak me niet zo druk en wacht het maar af. Je lichaam zit zowieso raar in elkaar vind ik...
Succes ermee en ik hoop dat we zwanger zijn.
Liefs Esther


 
Spannend weer hoor,,,,Ik heb ook een tijdje getempt, maar bij mij bleef min temp ook na de eisprong laag,,,tijdens de eisprong ging hij wel omhoog om vervolgens weer te dalen,,,Mijn gyn vertelde dat tempen onbetrouwbaar was en dat als je binnen 40 dagen je ongi hebt,,,je zeker een eisprong gehad heb!!

Ik ga voor jullie duimen

Liefs moi xxx
 
Ik zit met hetzelfde probleem van temperatuur normaal is de temp na mijn eisprong zo rond de 37,4 °c nu is dat 36,6 °c,het is dus anders als anders en dan hoop je natuurlijk nog meer he!
Mijn nod is 1 juni en ik ben 10 juni jarig dit zou een geweldig cadeau zijn he!
 
Terug
Bovenaan