Slijm

Hi Meiden,

Ik lees regelmatig dat je vruchtbaar bent als je afscheidling slijmerig is en je er draden mee kan trekken.
Dit zou dan dus ongeveer twee weken voor je menstruatie moeten zijn.
Nou is morgen mijn NOD dag, maar ik kan nu nog steeds draden trekken van mijn afscheiding.

Weet iemand wat dat betekend? Is dit raar? Geeft mijn lichaam soms geen ei-sprong aan? Ik heb nu maar via babybrabbel ovulatietesten van Romed besteld omdat ik regelmatig goede verhalen lees van meiden op het forum.

Ik heb dus morgen mijn NOD dag, maar vanochtend al een test gedaan. Die was dus negatief! Ik ga er nu al vanuit dat ik niet zwanger ben want ik voel me ook totaal niet zwanger.

liefs,

M
 
Hoi M,

Ik heb dat zelf ook nooit gehad en ben zwanger van de tweede, dus het heeft niks te maken met draden trekken, misschien dat het bij sommige, of bij veel wel een teken van vruchtbaarheid is, maar lang niet bij allemaal, dus hou de moed erin, ik hoop voor je dat het gelukt is.

Ik deed trouwens een test toen ik 1 dag over tijd was en was "niet zwanger" ik deed hem gewoon te vroeg, na een dag of 4 weer geprobeerd en boem, zwanger, dus nog niet opgeven!!!!!

Succes, groetjes Angela
 
Hi Angela,

Bedankt voor je aanmoedigende woorden.
Ben vandaag niet ongesteld geworden.
Aan de ene kant blij natuurlijk, aan de andere kant hoop ik maar dat dit niet betekend dat mijn cyclus weer onregelmatig is.

Heb nu 1x een cyclus gehad van 28 dagen, toen 35, en toen weer 28.
Dus ik ben een beetje in de war.

Als ik ongesteld owrd ga ik dus maar eens met die ovulatietesten aan de gang.

Liefs,
M
 
Terug
Bovenaan