Slijm

Hallo,
Ik vroeg me af of het normaal is dat je ook na de ovulatie een hoog gehalte aan slijm blijft houden of moet dat minder worden? Ik heb pas 8 juli mijn NOD en heb al sinds een week verhoogd slijm gehalte.
 
He Jen,

Ook ik zit met deze vraag. Ik heb ook meer last van slijm sinds een paar dagen, heb ik anders nooit na de eisprong. Alleen een aantal dagen voor de menstruatie zie ik piepkleine "stukje" dwarrelen. Ook dat heb ik nu. Mijn NOD is 5 juli. Heb jij verder nog tekens ??

groetjes Jessy
 
Hi Jessy,

Ik heb allerlei kleine klachtjes (buikkrampen, gevoelige borsten, beetje misselijk in de ochtend) maar ik heb dat eigenlijk elke maand dus dat wil niets zeggen. Volgens mij wil ik dat graag voelen en dan gebeurt het ook. Ik ben er echt veel te veel mee bezig, ben vorig jaar september gestopt met de pil, was in december zwanger en heb in februari na 10 weken een miskraam gehad. Was daar heel verdrietig over. Sindsdien is mijn menstruatie een beetje vreemd, daarvoor heel regelmatig. Hoe lang ben jij bezig?

Groetjes Jennifer
 
Ik heb ook al een paar dagen erg veel witte slijm, mijn NOD is 6 Juli.
Ik heb het al wel vaker gehad, dus gewoon weer een voorteken van ongi.

Succes

Liefs Tatjana
 
He Jen,

Dat is toevallig, ik ben ook vorig jaar september gestopt met de pil. En ik denk dat je gelijk hebt dat je van alles wilt voelen, ik heb dat volgens mij ook en iedere keer word ik weer ongi. Wat sneu voor je dat je een miskraam hebt gehad zeg !

Tatjana, dus slijm kan ook een teken van de naderende ongi zijn, ach, we moeten maar rustig afwachten, maar dat is zo moeilijk. De tijd tussen eisprong en ongi duurt voor mijn gevoel altijd heeel lang.

Wanneer is jullie NOD ?

groetjes Jessy
 
Terug
Bovenaan