slijm

Help!!!!

Ik heb een vraag die misschien wat ranzig klinkt maar ik zit er echt mee in m'n maag.
Zolang als ik nu zwanger ben (bijna 29 weken) heb ik geen afscheiding gehad of zo. Gisteren ging ik naar de wc en zat er echt een hele grote prop slijm in m'n broek. Ik ben er een beetje van geschrokken en had meteen het idee van 'de slijmprop' maar dat lijkt me wel heel erg vroeg. Het was echt veel en het blijft maar door m'n hoofd malen. Is er iemand die me kan helpen, die me kan zeggen wat het is.
Alvast bedankt.

Liefs, Ank
 
Het kan de slijmprop zijn, maar hoeft niet. Al is het de slijmprop, dan hoe je je niet meteen veel zorgen te maken, want het hoeft niet te zeggen dat je dan ook binnen afzienbare tijd gaat bevallen. Er wordt namelijk ook weer een nieuwe slijmprop aangemaakt, welke je ook weer zou kunnen verliezen, etc. etc.
Ook kan het gewoon veel afscheiding zijn dat er opeens in 1x uitkomt.
Bij de slijmprop zit over het algemeen ook wat bloed.
Maak je niet te veel zorgen, stress is al helemaal niet bevordelijk. Rustig afwachten, dit gebeurt vaker. (bij mij 3x en ik liep daarna 2 weken over tijd....)
 
Hoi Ank,

Als je er erg onzeker over bent, kun je altijd contact opnemen met je VK, dat vinden ze heel normaal.

Ik heb wel eens de dag na het vrijen dat ik wat slijmsmurrie heb, maar nooit een prop ofzo.

Liefs Jeanette(april)
 
Terug
Bovenaan