Slijm???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Even een vraagje van mijn  kant....
Quinn is een hele goede eter en lust werkelijk alles.

Nou valt het mij de laatste tijd op, dat hij na zijn fruithap altijd klinkt of hij vol slijm zit. Je hoort echt zijn ademhaling en hij hoest vaak ook na een poosje. Klinkt daarna vaak weer beter.Hij klinkt eigenlijk zoals ik me voel na een glas cassis of sinas. Net of je hele keel vol zit....

Maak me nog niet echt zorgen, maar ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn. Of is dit wel iets waar ik naar moet laten kijken?

Misschien dat iemand mij/ons kan helpen?

Veel liefs,
Wendy

senna heeft dat ook vaak na fruit inderdaad. een beetje zo'n rochel achter in zijn keel zeg maar.... weet ook niet wat dit is, maar het is altijd zo weer weg....
maak me er eigenlijk geen zorgen om.

groetjes marijke

Ik ken het niet (want yanick is nog nauwelijks begonnen aan  bijvoeding) maar misschien is het gewoon een reactie op het fruit. Niet dat ie nou direct allergisch is, maar dat zijn lichaam er gewoon aan moet wennen.

misschien is niet alle fruit goed weggeslikt?

Als dat het is zou je deken dat het over moeten zijn  als je je kindje na het fruit een slokje drinken geeft.

hoi wendy
dan heeft hij zeker peer gegeten?daar krijgen ze dat van.geheel onschuldig overigens.door de peer word er meer speeksel geproduceerd achterin de keel.kan je ook hebben met koemelk.
groetjes karin

Dank jullie wel!
Karin, dat zou maar zo kunnen. Omdat hij eigenlijk alles lust, krijgt hij ook potjes met meerdere soorten fruit. Ik weet dus eigenlijk niet meer zo goed wat hij wanneer gekregen heeft , maar er zal ongetwijfeld peer in hebben gezeten....

Ik ga dan ook maar verder met me geen zorgen maken!!

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan