slijm

A

Anoniem

Guest
beetje rare vraag, maar gelukkig heeft iedereen er hier last van dus vraag het toch even...

ik heb steeds heeel erg veel last van slijm, wat normaal is, maar het is wel wat geel van kleur hebben jullie dat ook?
soms jeukt het ook wel eens, maar dat komt ook omdat ik me er altijd heel erg aan irriteer, en als ik een inlegkruisje gebruik heb ik dat helemaal..dus verschoon ik me liever wat vaker.
het ruikt trouwens niet.

sorry voor de rare vraag, maar als ik ergens last van heb en ik vraag het aan mijn verloskundige, krijg ik altijd te horen ...ja hoord er bij.....dus vandaar dat ik het eerst maar eens even aan julie vraag.

Klinkt als afscheiding, en hoe lastig ook, het hoort er inderdaad gewoon bij.

Hoihoi,

Klinkt inderdaad als afscheiding. Meestal maakt het gebruik van inlegkruisjes het juist erger. Het beste is gewoon 's morgens en 's avonds een fris onderwasbeurtje (alleen water,  geen zeep, ook niet die speciale zeepjes voor de vagina)
Je bent niet de enig die er last van heeft. Hebben veel zwangere (en niet zwangere) vrouwen.
Mocht de kleur van de afscheiding niet meer wit/gelig zijn en de irritatie erger worden, ga even naar de huisarts, want dan kan het een vaginale onsteking zijn.

Gr Els

Heb er helaas ook last van. De ene keer wat meer als de andere. Niets aan te doen denk ik. Maar wat al gezegd werd, het gebruik van inlegkruisjes schijnt niet bevorderlijk te zijn. En gewone katoene onderbroeken dragen.

Groetjes Nathalie 40+4

ik weet idd dat het afscheiding is, maar omdat het wat geel van kleur is vroeg ik me af of dat wel goed is. mischien anders toch maar even aan de verloskundige vragen voor de zekerheid.het is wat he met al die kwaaltjes hahaha

Terug
Bovenaan