slijm?.. :$

ha lady's...

ff een vraag ( alweer?.. ja alweer een vraag haha)..   misschien beetje ranzig,. maar ik verlies slijm! niet zon klein beetje ook?.. iemand ervaring mee?...

gr suuz 37 wk 2dg

Hoi Suuz,

Ik verlies al bijna de hele zwangerschap slijm vooral nu hoort erbij zegt mijn verloskundige als je maar geen jeuk hebt dan heb je kans dat je een schimmelinfectie hebt, maar anders is het de voorbereiding op de bevalling. Hoop dat je er wat aan hebt en je kan natuurlijk ook altijd de vk bellen hierover.

Liefs Margot

Hoi,

Hier bij mij hetzelfde.. Ik verlies ook regelmatig wat slijm. Meer als normaal. Het jeukt niet, dus het is geen schimmelinfectie. (wat een lekkere praat he?) Ach ik weet toch al dat ik over 12 dagen een hummeltje heb, sowieso.. Maar eerder mag ook hoor! haha

groetjes Therablondi
36+ 5 dagen

okee , nou ik heb geen jeuk, dus gelukkig dan geen infectie.. het is niet dat ik het niet vertrouw, maar het kwam ineens zo erg dat ik dacht even vragen wie dat nog meer heeft!!..

groetjess

Hoi,

Ik denk dat het de slijmprop is. Is het slijm een beetje roze van kleur?
De slijmprop zorgt voor afsluiting van de baarmoedermond en laat los voor de bevallling.
Dit wil niet zeggen dat je nu heel snel zult gaan bevallen. Dat kan nog een paar weekjes duren.
Maar het is wel een teken dat de bevalling in aantocht is.

Mijn eerste bevalling is overigens begonnen met het breken van de vliezen en het verliezen van de slijmprop heb ik niet gemerkt.

Ik zou bij de volgende controle wel even vermelden dat je in eens slijmmverlies hebt.

Succes!

hee ninoD,
het klinkt allemaal ook wel erg wanhopig he haha, maar ik laat het maar gewoon op me afkomen.. mijn uitgerekende datum is 6 febr.,,   en jij?..
ja heb wel wat klachten maar die neem ik maar voor lief.. ben tot week 15 super ziek geweest, alleen maar over geven, zat tegen uitdroging aan.. en toen ging het 3 weekjes goed en toen begonnen de rug/bekken klachten. Ik m oet zeggen dat ik me nu redelijk voel. wel heeel erg veel moe   en soms 'schiet'het ineens mn rug.. dat straalt dan door mn bil naar mn been .. verder achja   het hoort erbij he .. ik denk mar zo, ik krijg er iets moois voor terug..
liefs suuz 37wk5dg

hee ninoD,
het klinkt allemaal ook wel erg wanhopig he haha, maar ik laat het maar gewoon op me afkomen.. mijn uitgerekende datum is 6 febr.,,   en jij?..
ja heb wel wat klachten maar die neem ik maar voor lief.. ben tot week 15 super ziek geweest, alleen maar over geven, zat tegen uitdroging aan.. en toen ging het 3 weekjes goed en toen begonnen de rug/bekken klachten. Ik m oet zeggen dat ik me nu redelijk voel. wel heeel erg veel moe   en soms 'schiet'het ineens mn rug.. dat straalt dan door mn bil naar mn been .. verder achja   het hoort erbij he .. ik denk maar zo, ik krijg er iets moois voor terug..
liefs suuz 37wk5dg

uhh volgens mij is mijn pc aan het flippen.. haha die tekst van mij hoort hier niet haha maargoed maakt niet uit.. niet dat julie denken dat ik gek aan het worden ben   :D

Terug
Bovenaan