Slijm

afgelopen nacht ben ik dik taai slijm verloren maar geen bloed. Kan dit de slijmprop zijn, wat denken jullie?
Bij Jamey en Yentl ben ik ook de slijmprop verloren maar daar zat een beetje bloed bij.

Petra

Hoi,

Het lijkt mij dat er wel bloed bij moet zitten..Maar wie weet!!!We kunnen helaas niets anders doen dan wachten wachten en nog eens wachten,hihi!!

Groetjes Elma

Ik had vorige week toevallig even wat via google zitten zoeken over de slijmprop. Maar er zijn voorbeelden genoeg van mensen die hun prop verloren zonder dat die een beetje rood was van het bloed. Dus het zou best kunnen hoor Petra!
Weer een stapje verder!

Ik ben bij yordi toen de slijmprop in gedeeltes verloren en bij mij heeft er ook nooit bloed bij door gezeten, dus het kan wel.
Afwachten dus.............

Liefs marielle

Bij mijn dochter ook slijmprop verloren tegelijk met t breken van vliezen, maar zat geen bloed bij toen, maar zag wel dat t niet normaal afscheiding was echt een dikke slijmerige prop
Spannend!....

Ja ik ook gehad, ong 3,5 weken voordat mn vliezen braken.
Was echt een slijmklontertje. en ook al 2 dagen ervoor en ruim 4 dagen erna slijmverlies.
En ook geen bloedsporen oid erbij, echt wittig slijm, een plakkerig goedje om het ff smerig te zeggen.

Terug
Bovenaan