Slijm

TWD

New member
Meiden,

Ben woensdag 36 week.
Nu wou ik afgelopen weekend mijn zwarte broek aan doen en de binnenkant was echt vies...zat allemaal witte opgedroogd iets in.
Dus ik dacht slijm.
Voel het soms wel, maar meestal niet dis schrok wel toen ik mijn broek aan wou doen.
Hoe is dat bij jullie?
 
ik heb al een tijdje last van witte afscheiding, dus dat kan het ook zijn..kan je nu meer last van hebben..draag er inlegkruisjes voor..
 
Ik heb ook best erge last van witte afscheiding. Ik had het ook al vrij vroeg in de zwangerschap. Het hoort erbij zegt de verloskundige. Bij mij is het waarschijnlijk nog wat erger omdat ik gbs heb.
 
Het is idd meestal zo dat als je zwanger bent, je daar meer last van hebt...... zolang je verder geen klachten hebt daarbij(jeuk,brandend gevoel etc) dan hoort het gewoon bij je zw!
 
Ik heb er ook best wel last van hoor, hoort er gewoon bij. En wat hierboven al staat, zolang je er geen klachten bij hebt is het ok.
Af en toe is het bij mij wel wat meer, dan denk ik haast dat m'n vliezen zijn gebroken, haha.
 
Hier ook last van! Voor zwangerschap had ik het ook witte vloed noemt me arts het. Kan je niks tegen doen. Dus nu tijdens zwangerschap is het echt veel. Soms dan is zelfs ineens mn broek beetje nat. Dus draag als ik de deur uit ga inleg kruisjes. Thuis doe ik gewoon steeds schoon ondergoed aan. Dat had de vrloskundige liever. Met maand verband kan je infecties oplopen. Dus zeker elke drie uur een schone om zei ze.
 
Terug
Bovenaan