slijm

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit nu op cyclusdag 31 (vorige cyclus was 36 dagen, keren daarvoor telkens korter) maar blijf nu maar slijm verliezen. Al sinds dag 19. Echt niet normaal! En mijn vruchtbare dagen zouden toch al voorbij moeten zijn....
Iemand hier ervaring mee??

Suus

Ik verloor vruchbaar slijm vanaf een week na de eisprong totaan de geboorte van mijn zoontje :D

is het echt slijm of gewoon veel afscheiding bij mijn had ik wel meer afscheiding dan normaal maar geen slijm niets dat ik me in iedergeval kan herinneren

@dromertje1987 het is echt helder slijm. Hele slierten.
@samantha :) ik durf niet te veel te hopen... Snap mijn lichaam niet helemaal meer

Hier het zelfde vorige cyclus was 3 weken en nu zit ik op 4 weken en 5 dagen. dus snap er ook helemaal niks meer van.

Ik heb dat ook wel eens gehad hoor. Had t elke maand wel maar ik bedoel dat t een keer langer duurde. Of dat t een keer eerder of later kwam. Ja ik kon er geen peil op trekken. Ik dacht dat ik eerst mijn ei had en dat daarna pas dat slijm kwam. Nu ben ik de laatste maanden wat langer door gegaan met sex. Dus ook tijdens en na t slijm en nu ben ik dus zwanger (als alles goed blijft gaan).

Dus volgens mij is het toch wel een soort teken, maar waarom t de ene keer veel is en dan weer weinig....geen idee.

Succes hoop dat je snel zwanger bent!!

X mama3007

Als je slijmerige afscheiding hebt zit je in je vruchtbare periode dus juist in die periode gemeenschap hebben

Ik had juist in het begin van de zwangerschappen dat soort slijm.

Terug
Bovenaan