Slijmbeursontsteking schouder

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van (bijna) 13 maanden oud en ben nu +/- 10 weken zwanger van de tweede.

Ik heb een probleem. Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn schouder, waarschijnlijk komt dit door het tillen van mijn zoontje (ik hou hem vaak met dezelfde arm vast omdat ik dit de prettigste kant vind).
Nu heb ik een slijmbeursontsteking gekregen in deze schouder. Ik kan niet meer slapen (1e kerstdag en ik ben vanaf 01.30 uur vannacht al wakker) en ik kan mijn zoontje niet meer tillen.

Ik wil er graag mee naar de huisarts gaan na de kerstdagen, maar volgens mij mogen ze niet meer zo’n injectie plaatsen omdat ik zwanger ben toch?
Ik heb al eens eerder zo’n injectie gehad (voor jaren geleden) en deze heeft mij toen bijna gelijk alle klachten afgenomen.

Alleen nu weet ik absoluut niet wat te doen.. geen slaap, de kleine niet tillen (wat ik echt wel veel moet doen om hem uit bed te halen e.d.) en zwanger van een tweede.

Heeft iemand misschien tips? Ik ben echt ten einde raad.

Veel liefs
 
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik dacht dat zo'n inenting heel erg rechtstreeks ingespoten wordt. En niet perse door heel je lichaam trekt? Dus dan vermoedelijk ook niet naar de baarmoeder?
Zou in ieder geval wel naar de huisarts gaan. Misschien heeft die nog andere opties.
 
Lieve gebruiker10366891,
Wat zal je ontzettend moe zijn! Hoe gaat het nu met je? Ben je inmiddels bij de huisarts geweest? 
Normaal kreeg ik injecties voor slijmbeursontstekingen in mijn heupen en injecties in mijn polsen voor peesontstekingen, tijdens de zwangerschap heb ik dat niet laten doen. Ziekenhuizen geven ook altijd het advies om ze niet te nemen tijdens de zwangerschap.
Echter kreeg ik later wel te horen van beide artsen dat er maar een hele lage dosis terecht komt bij de baby, dus dat het over het algemeen voor één keer geen kwaad kan.
Wellicht is er dus toch nog iets mogelijk voor je!
Veel sterkte met de nare ontsteking en veel geluk met de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan