Slijmbeurstontsteking

Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Hanna en 15 w 4d zwanger van de 2e. Nou heb ik vorig jaar een slijmbeursontsteking in mijn heup gehad en in juli en oktober een spuit gehad. De laatste tijd was ik (redelijk) pijnvrij maar sinds deze week is de pijn weer terug. Heeft iemand ervaring met een slijmbeursontsteking tijdens de zwangerschap? Ik weet niet of het verstandig is langs de huisarts te gaan voor nog een spuit (weet niet eens of dit nu wel mag) of het volgende week even met de vk te overleggen (moet maandag voor controle).

Afhankelijk van hoeveel pijn je hebt anders gewoon eerder al je vk bellen zodat je eventueel morgen al terecht kan bij je huisarts (i.v.m. weekend dat ertussen zit). Heb er zelf geen ervaring mee, maar weet wel van m'n vader hoe pijnlijk het is en daar blijft het ook steeds maar bij terugkomen. In ieder geval sterkte ermee, en geniet lekker van je zwangerschap :)

Nou ik ben gisteren bij de verloskundige geweest. Zij weet niet of ik weer een injectie zou mogen. Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor vandaag, ben benieuwd wat hij ervan zegt.

Terug
Bovenaan