slijmerig vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Sorry voor de details maar...

Ik heb dit weekend mijn eisprong gehad, gevoeld ook. Dit was zondagavond..
Helder slijm, eiwitachtig en draderig zeg maar.
Nu, nog steeds veel afscheiding..niet meer helder..
Geen infectie ofzo, maar gewoon veel afscheiding..
Is dit normaal, herkenbaar voor jullie?

Zonneke

Hallo Zonneke,

Dat had ik deze ronde ook. Vorige week zondag/maandag eisprong gehad en nu nog steeds afscheiding(anders als met eisprong), mijn NOD is 21 mei.
Volgens mij is dat wel normaal en  moet  je je geen zorgen hierover maken.

Liefs Yvonne

Is goed hoor! Laten we hopen dat het zwangerschapstekenen zijn! Had je dit de vorige ronde ook of is dit jouw eerste ronde?
Ik kan me niet zo goed herrinneren of ik dit de vorige ronde ook had? Ik geloof niet zo erg.

Liefs Yvonne

Hoi!

Vorige ronde is het me niet opgevallen, nee ik had toen na mijn ei toch snel weer 'droogte'...
Maar ja, t wil allemaal niets zeggen..
Onze lichamen..haha ze kunnen ons aardig in de war brengen he!

Zonneke

Hallo zonneke!

Ja daar weet ik alles van! Ik had nooit gedacht dat ik erin zou lopen, maar het is toch echt gebeurt. Ik dacht de vorige ronde namelijk dat het raak was en ik had alle kwaaltjes zo'n beetje. Zelfs twee dagen overtijd met een altijd regelmatige cyclus van 28 dagen! Maar de RD verschenen toch, dat was echt balen en een flinke teleurstelling.
Maar ja, we gaan nu voor de 7e ronde en het zal vanzelf wel een keer raak zijn denk ik nu. Ik zal in ieder geval een stuk voorzichtiger zijn om op kwaaltjes af te gaan. Alhoewel ik het wel leuk vind om erover te schrijven hoor.

Liefs Yvonne

Heej!

Hier hetzelfde hoor!
Het is heerlijk om er zo mee bezig te zijn en vanalles te voelen. Zenuwachtig te zijn..je helemaal 'zwanger denken te voelen'. Ik vind dat het heel gezond is, juist omdat je zo graag een wondertje hoopt te mogen krijgen!!
En natuurlijk is het elke keer weer een teleurstelling als de RD komen! Ik probeer het altijd positief te zien; lekker veel klussen, veel romantiek..

gr Zonneke

Hey Zonneke,

Dat is ook zo hoor! Alleen heeel soms komt mijn ongeduldige ikke om de hoek kijken.
Haha, alleen ben ik ook best wel postitief hoor, als het deze ronde niet lukt dan de volgende! En we blijven fijn klussen , ook als de eisprong er niet is! We hebben afgesproken dat we niet verplicht klussen, dus we houden het lekker spontaan! Nou we blijven  op het wegblijven van de RD!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan