Slijmerige afscheiding

Hoi Hoi allemaal,

Ik volg dit forum al sinds februari en heb al enge berichtjes/vraagjes geplaatst. Ik ben eind januari met de pil gestopt en gebruik sinds 1 maand de Persona. Die geeft dus keurig aan wanneer ik mijn eisprong heb zodat we volop aan de klus kunnen!! Alles gedaan volgens het boekje maar toch zit ik met een klein vraagtekentje!!!
Ik had afgelopen maandag 11 en dinsdag 12 juli mijn eisprong gehad (volgens Persona ) en ik moet een dezer dagen mijn NOD hebben ( ben zeer onregelmatig ) maar ik heb sinds 2 dagen last van veel slijmerige afscheiding...het lijken wel wolkjes, het komt er als wolkjes uit ofzo.....ik weet niet hoe je het moet omschrijven. Weet iemand wat dit betekend? Ik heb het al proberen op te zoeken maar ik kom niet verder dan " cervixslijm " maar die check je toch alleen maar als je wilt weten wanneer je vruchtbaar bent?? Weet iemand hier raad mee????
Groetjes

Ik weet niet zeker of ik je hiermee kan helpen, maar ik heb een poosje geleden ooit een schimmelinfectie gehad. Dat zag ik aan witte vlokjes als afscheiding. Ook had ik wat branderig gevoel en het jeukte. Misschien is dit het anders zou ik het even aan de huisarts vragen als ik jou was. Een schimmelinfectie is makkelijk te behandelen en het kan geen kwaad als je zwanger wilt worden.

Succes
Bibi

Hoi Linda

Als je een eisprong hebt kan dit met behoorlijk slijmverlies samen gaan ook kun je een zeurderig gevoel onder in je buik hebben soms net of je ongesteld moet worden. Dit is wel een teken dat alles aan het "broeien" is Ik zelf heb deze klachten ook, (ik hoef er alleen niets meer mee te doen want mijn gezinnetje is compleet.) Als je ook je temperatuur in de gaten houd dan weet je helemaal wanneer de timing plaats moet vinden. ( Als je meer van het tempen wilt weten dan wil ik dat best uitleggen) Succes ermee!

Terug
Bovenaan