Slijmerige ontlasting baby

<p>Goeiemorgen allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 4 maanden heeft al maanden slijm bij zijn ontlasting. De ene dag wat meer als de andere dag. Hij heeft KMA en daarvoor krijgt hij Neocate. Helaas zie ik aan zijn ontlasting niets veranderen. Soms poept hij ook alleen slijm, met een beetje ontlasting kleur, soms kleurloos. Nu heeft hij wel minder last, maar nogsteeds krijst hij af en toe van de buikpijn, heeft veel aandrang en perst veel, maar vaak zonder resultaat. Slaapt slecht overdag en 's nachts worden we zeker 1/2 keer wakker, omdat hij dan moet poepen. Ben al meerdere malen bij de dokter geweest, maar er wordt steeds gezegd dat er niks aan de hand is.</p><p>Ook komt zijn voeding steeds omhoog, veel boeren gedurende de dag en soms flink spugen tijdens de fles. Johannesbroodpitmeel maakt hierin  geen verschil.</p><p> </p><p>Herkent iemand dit? </p>
 
Ik herken alleen die ontlasting. Dat heeft onze kleine ook wel eens gehad. Wij dachten destijds dat de oorzaak lag bij de oefenhapjes. Kan ook te maken hebben met verkouden zijn...
Bij ons is het vanzelf gestopt...
 
Alleen het slijmerige,  of ook het krijsen en de continue aandrang?
 
Met oefenhapjes zijn wij nog niet begonnen. Hij krijgt alleen nog flesvoeding.
 
Terug
Bovenaan