slijmprop aan t verliezen?

Hoi allemaal,

ik ben nu bijna 38 weken zwanger en toevallig ging ik net naar het toilet en zag ik stukjes slijmerig 'iets' in de wc liggen, en bij het afvegen had ik het ook. Nou vroeg ik me af of dit iets van de slijmprop kon zijn?

Hai,

wat voor kleur was het precies? Ik ben dinsdag ochtend mn slijmprop verloren, was een stuk dit taai slijm, en zat wat bruin/rodig bloed slijm doorheen.. (vieze details, sorry, haha)

ik ben inmiddels 40+5 dagen zwanger

groetjes E

Dat heb ik ook gehad rond week 38, mijn verloskundige zei wel dat je in de laatste weken meer afscheiding/slijm kunt verliezen..

maar het zou goed kunnen dat het stukjes slijmprop zijn., Als je je zorgen maakt zou ik zowieso de vk even een belletje doen, of melden bij de volgende controle ;)

Haha een kwal, dat zeg ik ook altijd! Wist in ieder geval meteen dat dit de slijmprop moest zijn... geen twijfel mogelijk dat het afscheiding zou kunnen zijn!

haha een kwal,

Nou ik maak me eigenlijk geen zorgen ofzo. ik was meer benieuwd, vind het erg spannend. ben benieuwd wanneer ik nou eindelijk ga bevallen! dus ben opzoek naar een soort van voortekens ;p. vanochtend dus van wat ik denk dat een deel van de slijmprop was.. het was heel erg blubberig xD, en sinds gister al last van steken in mn uchum. Nou las ik dat dat indalingsweeen waren... maar hij ligt al sinds week 35 zo goed als vast.. dus

Terug
Bovenaan