Slijmprop en menstruatie krampen

<p>Hoi hoi, <br /><br /></p><p>Ik ben nu 36 weken. Vannacht ben ik de slijmprop verloren en heb ik de hele nacht menstruatie achtige krampen gehad. <br />de ochtend weer slijm verloren met een beetje bloed. Nu houden de krampen aan en zijn niet weg geweest. Had net weer slijm op de wc. Ieder kwartier komen de krampen even en zakt dan weer weg. De pijn lijkt niet erger te worden.<br /><br /></p><p>ben op controle geweest, ik verlies geen vruchtwater en ze denken dat het voorweeen/oefenweeen zijn. De slijmprop zegt ook niets over of het begint. Ze hebben niet gekeken of ik ontsluiting heb. Ben weer naar huis gestuurd. <br />iemand ervaringen hiermee? En is het normaal bij oefenweeen dat het zo lang blijft aanhouden? <br /><br /></p><p>liefs </p>
 
Ja, geen blaasontsteking! 
Ik heb steeds terug kerende krampen iedere 10/15 min. Ongesteldheid gevoel.. maar de pijn lijkt niet toe te nemen. Het is nu wel al 15 uur lang en het stopt dus niet...
 
Ja kan. Ben zelf 39 weken en heb al meer dan een week elke dag menstruatie krampen en harde buiken maar niks dat doorzet in echte weeën. Frustrerend maar is gewoon afwachten ;)
 
@ongeduldje
vervelend lijkt me!! En had je dat ook continue? Of zakt het wel wat af zegmaar? 
Ik heb nu al ruim 15 uur pijn iedere 10/15 minuten ongeveer. Alleen de pijn blijft hetzelfde wordt niet erger ofzo. 


succes met de laatste loodjes!! 
 
Terug
Bovenaan