slijmprop is aan het verdwijnen

Hoi meiden,

Nou ik ben bezig met het verliezen van mijn slijmprop zo te merken...
Beetje vies maar elke keer als ik naar de wc moet het ik slijm met een klein beetje bloed erin..
Nu hopen dat het door gaat zetten maar tot nu tot maar 2 vervelende harde buiken gehad vanochtend en dat is een beetje te weinig hahaha.

Ik hoop zo dat het doorzet.
ik vond 4-7 een leuke datum omdat mijn nichtje precies een mnd oud was
ik vond 5-7 een leuke datum omdat dit mijn trouwdag was (gister dus 7 jaar)
en uiteraard vind ik vandaag ook vast een mooie dag hahahahaa
Goed ik ga maar even winkelen met de jongens misschien dat dit helpt ofzo???

groetjes

Ja idd vandaag is prima dag qua weer en temp.

ik vind dit ook mooie datum is ongeveer enigste datum dat er nog niemand jarig is bij ons in de familie / vrienden kring deze maand.

(we hebben niet op de kalender gekeken toen we met uk bezig waren)

hahaha inderdaad vandaag ook een mooie dag om te bevallen maar denk dat dat vanaf nu wel elke dag is voor iedereen. We zitter er allemaal doorheen.

@Marisca1
Wist niet eens dat men daar rekening mee hielt :)))

idd vandaag is het goede dag om te bevallen, hier giet het eruit, dus tja wat moet je anders doen dan he met dit weer haha

hopelijk heb je snel je uk in je armen!!!

nou mislukt hoor vandaag....Veel heel veel harde buiken en ook echte weeen erbij maar tot nu toe zet het gewoon niet door...weeeeeerrrrr niet.
Gelukkig morgen controle kijken wat ze dan zeggen hopen dat ze even kijken hoe en wat en dat dat dan doorzet.
Dus 7-7 is ook een hele mooie dag. mijn teamleidster opent dan het schaaktoernooi Leiden. en 7-7 staat ook erg leuk vinden jullie niet :)

Terug
Bovenaan