Slijmprop kan je die voelen!!!! help me????

Hoi meiden

Ik heb misschien een hele rare vraag. Maar waar zit je slijmprop? Ik weet dat die de baarmoeder afsluit maar verder weet ik het eigenlijk niet
Hoe ik daarop kom zal ik vertellen:  Ik voelde in mijn vagina omdat ik een paar dagen geleden  bloedverlies had en ik op dat moment 7 weken zwanger was. Gelukkig is dit bloedverlies opgehouden. maar nu was ik benieuwd of ik iets voelde maar nu voelde ik een soort zacht bolletje en nog eens niet zo ver weg. Ik denk maar ongeveer 5cm naar binnen toe. Is dit mijn slijmprop en hoort hij zo laag te zitten want als ik het al voel met mijn vinger hoe zouden mijn man en ik dan gemeenschap kunnen hebben . Kan dit dan kapot gaan?

help me aub
Liefs Danielle

hoi meiden

hier nog wat aanvulling:  Ik ben  door het bloedverlies weer onzeker geworden want dit is mijn tweede zwangerschap maar mijn eerste is op 25 jan dit jaar geeindigd met 9 weken zwangerschap.
Omdat ik de afgelopen dagen bloedverlies had wilde ik vanavond in bad voelen of ik binnenin iets voeld nu voelde ik op ongeveer 5cm naar binnen toe een zacht vlesig bolletje sorry niet zo smakelijk. Is dit mijn slijmprop en hoort die zo laag te zitten?
En dat ik soms wat voel lopen  kan dit afscheiding zijn of al vruchtwater ik weet het niet kunnen jullie mij helpen??

Liefs Danielle

Hoi,

Ik zou zeggen ga even naar je huisarts of vk en vraag even een binnenwaarts onderzoekje dan kun je in ieder dingen uitsluiten of anders rekening houden met iets   anders zou je misschien onnodig risico,s nemen, veel succes hoop dat dit x alles goed gaat.

groetjes Bianca

Oh ja sorry vergeet even antwoord op je vraag te geven nee een slijmprop hoor je niet te voelen en hij hoort niet te laag te zitten tenzij je baarmoeder zelf erg laag zit natuurlijk dan zit de ingang ook laag maar
laat dit vooral checken.

Hoi lieve twin stars

Dank je wel voor je reactie. Ik heb de vk gebeld en gevraagd wat het kon zijn. Ze zei dat mijn slijmprop veel hoger ligt en die zou je absoluut niet kunnen voelen wat ik zeer waarschijnlijk voelde is mijn baarmoedermond. Dit voelt aan als een klein zacht bolletje en zit ongeveer twee kootjes  binnen in de vagina. Zij vertelde ook dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken dus daar vertrouwen we maar op.  17 sept heb ik de echo dus ben dan zeer benieuwd
Bedankt voor je reactie

Liefs Danielle  

Terug
Bovenaan