Slijmprop na MK

Hallo allemaal,

Vorige maand bij 7 wkn echo kwamen wij erachter dat het niet goed was. Een MK is 7 dec spontaan  komen opzetten. 5 dagen goede klonterige bloeding gehad. Veel contact met VK gehad en was alles dan wel verloren. Controle echo was niet nodig.

Nu vandaag 4 januari ben ik een grote slijmprop verloren. Als ik google lees ik over de bekende slijmprop voor/na een bevalling. Bij google afbeeldingen ziet het er wel hetzelfde uit. Het was een grote slijmerige bal zeg maar. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik kon het niet uit elkaar trekken zoals voor eisprong.

Heeft hier iemand hier last van gehad? Kan dit na mijn eisprong zijn geweest.

We hebben wel weer geklust maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong zou zijn geweest.  Op de gok geprobeerd zeg maar. Kan het misschien weer raak zijn? Ik durf niet te testen, misschien ook nog veelste vroeg.

Misschien heeft iemand hier een antwoord op en maak ik me niet zo gek..

Ja die slijmprop kan ik me na mijn miskraam nog wel herinneren! Een soort lijmbal leek het op. Bij mij is die een paar dagen na de curettage gekomen, ik weet niet meer precies hoe lang, zou ook meer dan een week kunnen zijn.

Na mijn miskraam duurde de eerste keer tot mijn menstruatie een dag of 7 langer. Er stond 4 tot 8 weken voor volgens de gynaecoloog. Wij hebben het die ronde nog niet geprobeerd, ik werd ook veel heftiger ongesteld de eerste keer daarna, dus misschien ook nog wat opruiming daar binnen. Ik weet wel verhalen van vrouwen die na een miskraam direct weer zwanger werden hoor! Ik ben bij poging 3 zwanger geworden :) nu net op 5 weekjes! Succes!

@Marjo89 gefeliciteerd.. wat spannend weer..

Ik heb dus geen curretage gehad. Bij mij kwam het natuurlijk los. De bloeding is 4,5 weken geleden.

Hoi LadyMaria

Wat een nare ervaring, vervelend voor je.. Ik vind het wel raar dat de verloskundige geen echo heeft gemaakt om te kijken of je baarmoeder echt leeg is.
<p style="text-align: left;">Heb je na de mk nog getest? Om te zien of je hcg weg is? Soms blijft hcg nog lang in je lichaam en kun je een nieuwe test niet vertrouwen..</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb met 7 wk een miskraam gehad, embryo en vruchtzakje. Kreeg nog wel een echo.. baarmoeder was leeg zei de verloskundige. Mijn hcg zakte niet en hoewel niemand het wilde geloven en ik pas 8 week later na lang zeuren weer een echo mocht, was ik toen ineens nog zwanger. Het bleek dat ik de helft van een tweeling was verloren.</p>
<p style="text-align: left;">Nu is dat uitzonderlijk natuurlijk, maar ik bedoel dat je vooral je eigen gevoel moet volgen en naar je lichaam moet luisteren. Sterkte</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent</p>

Hoi Lyn V.

Jeetje wat een bijzonder verhaal zeg. Alles is verder dus goed gekomen?

Ik heb daarna nog getest maar die was al vrij snel negatief. Zwangerschap was voor de echo al gestopt zegmaar en t was nog wachten op de bloeding, aldus de VK.

Terug
Bovenaan