Slijmprop of afscheiding

Hi,
Ben nu 30 weken zwanger en zojuist had ik ineens een flinke klodder slijm bij het afvegen.
Gedeeltelijk meer gelei achtig slijm.... Maar wel helder/wit.

Zou dit dan gewoon ineens veel afscheiding zijn of een deel van de slijmprop? Iemand hier ervaring mee?

Heb de gehele zwangerschap niet veel afscheiding overigens...
 
Ik denk zelf aan wat veel afscheiding. Ik weet dat toen ik mijn slijmprop verloor, het echt wel een heel duidelijk verschil had/was met de "normale afscheiding"

Maar mocht je twijfelen kan je het natuurlijk altijd even navragen bij je verloskundige :)
 
Ja ik heb maandag controle dan vraag ik het even. Vond het beetje overdreven om er de spoed voor te bellen. Mocht het meer worden oid kan ik alsnog bellen... Telefonisch kan zij denk ik ook niet oordelen
 
Ik heb sinds het begin van het derde trimester ineens af en toe zulke flinke ladingen slijm, terwijl ik dat in de rest van de zwangerschap niet had (nu 33 weken). Ik zou dus zelf ook denken aan gewoon veel afscheiding. 

Ik heb nooit bewust opgemerkt dat ik mijn slijmprop verloor bij mijn zoontje, waar de bevalling begon met gebroken vliezen maar nog zonder ontsluiting. Dikke kans dus dat die er nog zat op het moment dat de vliezen braken en in alle hectiek daarna heb ik er niet meer op gelet. ;)
 
Kan ik mij voorstellen. Vorige keer ben ik ingeleid en toen wel de slijmprop verloren. Dat was ook steviger dan gewoon afscheiding. Maar misschien zoals jij zegt hoopt t zich een beetje op en komt het er zo uit nu. Haha lekker smakelijk ook
 
Ik ben met mijn dochter ook de slijmprop verloren, met mijn zoon niet. De gehele slijmprop is wel echt heel groot. Het paste echt bijna op mijn hele hand. Je kan wel stukjes slijmprop verliezen, maar dat is geen probleem.
 
Terug
Bovenaan