Slijmprop of niet??

<p>hoi dames,</p><p>Ik ben nu 39,5 weken zwanger en gisterochtend gestript. Op menstruatieachtige krampjes na niets gebeurd. </p><p>Vanochtend na het plassen had ik een klodder slijm op Mn toiletpapiertje. Leek meer gewoon heel veel afscheiding in een keer (beetje wit/gelig van kleur).</p><p>2 uur later na weer een toiletbezoek had ik een heel klein beetje bloed op t papiertje, stelde niet heel veel voor maar het zat er wel ;)</p><p>kan dit mijn slijmprop geweest zijn?</p><p>sorry voor de smakelijke details trouwens haha. </p><p>X</p>

Zou best kunnen! Ik had opeens een soort snottebel in de wc pot liggen (doorzichtig) met een draadje bloed er doorheen. Daarna ook menstruatie achtige krampen en een beetje bloedverlies. 5 dagen later is onze kleine man geboren. 

Ik denk idd je slijmprop. Ik verloor ook een dikke prop slijm, 3 uur nadat ik gestript was op vrijdag en zondag begon de bevalling.

Ja dat klinkt als (een deel van) je slijmprop. Ik verloor 5 dagen lang elke dag wat slijm, op die 5e dag is mijn dochter geboren. Dus het kan nog wel een paar daagjes duren, maar waarschijnlijk geen week meer!

Het kan ook nog even duren hoor!
ik ben 3 februari (een deel van) de slijmprop verloren. En 22 februari bevallen na een inleiding. 
Die menstruatieachtige krampen zijn waarschijnlijk voorweeën. Het begin is er!

Terug
Bovenaan