Slijmprop veloren!!!

A

Anoniem

Guest
De eerste tekenen zijn daar. Gister avond ben ik de slijmprop veloren. Zat op de wc en veegde mijzelf af. IK kijk altijd even naar mijn papiertje...  En daat zat het een klodder gelei achtig slijm en later nog een keer wat.
Ik weet dat het nog weken kan duren, maar het is toch een teken dat er wat staat te gebeuren.

Groetjes Elly (37.1)

Hoi Elly,
spannend hoor.
toen ik bij mijn eerste zwangerschap mijn slijmprop verloor ging ik na een paar uur al aan de gang.
we horen het wel van je he.
gr lisette

He Elly,

ja, wil niet zeggen dat je nu gaat bevallen, maar  dit is inderdaad wel het teken dat het einde van je zwangerschap nadert, maar het kan nog maar zo 2 weken duren voor je gaat bevallen. Spannend hoor.Hou ons op de hoogte.

Groetjes sabine

spannend hoor, nu gaat er echt schot in de zaak komen!
We lezen het wel!!

hier nog iemand die al "delen van" is verloren, rommelt ook lekker af en toe, dus het begin van het einde!! Ben ook alleen erg benieuwd hoelang dat einde nu gaat duren...........

Succes met alle bevallingen!!!

Liefs Hilma.

spannend hoor. Bij mij begon het ook met het verliezen van de slijmprop, daarna braken mijn vliezen en de volgende dag was ze er. Maar ga het hoeft niet het kan ook inderdaad nog even duren.

succes
lia

Hier nog een. Afgelopen vrijdag ben ik mijn slijmprop verloren, maar ook de vk zegt dat het nog weken kan duren. In die periode kan je ook steeds kleine beetjes aantreffen.
Afwachten maar weer dus...

Vind het wel heeeeeel spannend!!

Liefs, Lotte

Spannend hoor!!! Hier verder nog niks. Even vraagje mag je nou nog wel in bad? De een zegt wel de ander niet en ben het vergeten te vragen aan de vk.

Terug
Bovenaan