Slijmprop verliezen gepaard met kramp vooraf?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie weet een antwoord op deze vraag? Oh ja ik had ook vlak ervoor steken in mijn been?

groetjes Mariska
37 weken

Hoi!
Wat ik heb gehoord is dat je er ook niets van hoef te voelen. Maar wat ik me ook afvraag is of je je lijmprop altijd vooraf moet verliezen of dat dat ook tijdens de bevalling kan gebeuren. Ben volgende week uitgerekend en heb nl nog nergens last van! Groetjes

Hoi. Vlak voor mijn eerste bevalling zat ik ook te wachten tot ik de slijmprop zou verliezen, maar bij mij gebeurde er ook niks! Uiteindelijk begonnen 3 dagen na de uitgerekende datum gewoon de weeen, bij 8 cm ontsluiting werden de vliezen gebroken en kort daarna werd mijn zoontje geboren.. En dus zonder (dat ik het weet..) de slijmprop te hebben verloren..
Gr. Anne-Marie

Hoi Mariska,

Ik ben op zaterdag de slijmprop verloren en de volgende dag 's middags zijn de vliezen gebroken. De dag daarna ben ik met een keizersnee bevallen. Maar niet iedereen hoeft het verliezen van de slijmprop in de gaten te hebben volgens mij.

Groeten, Daisy

Nou er is nog niks aan de hand... Ik heb wel veel meer last van oefenweeen, dus wie weet...

groetjes Mariska

Hoi,
Toen ik van mijn zoontje ging bevallen heb ik ook niets gemerkt van de slijmprop.
Het water brak toen ik lekker lag te slapen en een paar uur later begonnen de
weeën. Dus ja je merkt het niet altijd.
Ben benieuwd hoe het nu gaat. Het rommelt al aardig...
Liefs Melanie 35.5 wk zwanger

Hoi bij mijn eerste zwangerschap weet ik het niet helemaal meer.
Maar bij mijn tweede had ik al een dag last van weeen en toen ben ik ook mijn slijmprop verloren.
Gewoon heel veel slijm en toen zette de bevalling bij mij door.
Maar het hoeft   niet zo te gaan.
groetjes jessica 18weken zwanger

Terug
Bovenaan