Slijmprop verliezen

<p>Ik ben benieuwd of meer dames dit herkennen, ik ben nu 39 weken zwanger.</p><p>Afgelopen maandag avond begon het, ik verloor wat bloederig slijm van paar cm. De slijmprop. Sindsdien heb ik dat ik elke nacht en begin van ochtend bij afvegen slijm met wat bloed heb. Vaak stopt dat overdags, en komt savonds weer terug. (Geen idee waarom, maar overdags niets) Volgens VK heel normaal, maar vind het toch zo'n gek idee. </p><p>Herkennen meer dames dit? En was dit voor jullie n begin van bevalling of hield het weer 'n keer op? Ik weet echt niet wat ik moet verwachten meer..</p>

Ik ben mn slijmprop 2 dagen voor de bevalling verloren in 1x zonder bloed. Had die dagen daarna veel voorweeen en toen begon het uiteindelijk snachts! Met met 40+6 bevallen.
Maar idd bloed erbij is vrij normaal! Zolang je iig geen inlegkruisje of maandverband ervoor hoeft te dragen

Ik heb dit ook gehad. Maandag verloor ik wat en dit hield aan tot donderdag. Uiteindelijk begon de bevalling donderdag.

Zaterdags verloor ik een deel ervan. Was wat taai slijm en zondag de rest. Ben toen maandag op dinsdag nacht bevallen met 39+3. Succes met de bevalling 

Dank voor jullie reacties! Je zou zeggen dat het ook hier niet lang meer hoeft te duren. 
Ben al voor de 3e keer sinds vanmorgen naar de wc geweest, heel m'n darmen gaan leeg, dus heb erg goeie hoop voor vandaag! ? we wachten maar rustig af!

Ik ben mijn slijmprop net als jou in een paar dagen tijd verloren. Elke dag weer een beetje. Dit begon zo'n 4 dagen voor mn bevalling. Dus hou er maar rekening mee dat de bevalling best snel kan gaan beginnen! 

Ik ben woensdag avond mijn slijmprop verloren. Ik schrok heel erg omdat de kleur bruin tot zwart was. De verloskundige gebeld en zij vroeg me of ik een foto kon door appen. Gedaan en zij bevestigde inderdaad dat het de slijmprop was. Het was ook overduidelijk want het was een hele dikke prop met daaraan een lange dikke sliert. Ze zei dat het vermengd was met oud bloed. Dus dat was een geruststelling omdat ik me nogal zorgen maakte om de kleur! Bij mij is er nog niks loos helaas, al loop ik wel al sinds zondag ochtend de GEHELE dag met harde buiken die niet weggaan alleen als ik ga liggen voel ik ze minder. Ik ben heel erg benieuwd wanneer mijn bevalling op gang gaat komen iedere keer denk ik het gaat niet lang meer duren ook vanwege de harde buiken die niet weggaan en vanwege de slijmprop.

Terug
Bovenaan