slijmprop verloren hoe lang nog????

dag meiden..

vandaag 40w en 2dg zwanger...
en vanmorgen de slijmprop verloren....
hoe lang kan het nu nog duren?????
van de week had ik al 3 cm ontsluiting zal het nu echt gaan gebeuren???

groetjes mandy
 
Hoi Mandy,

Ze zeggen dat het nog best wel wat dagen kan duren voordat de bevalling op gang komt. Bij mijn oudste verloor ik donderdagmiddag mijn slijmprop, braken mijn vliezen donderdagavond laat. Kreeg ik lichte voorweeen, maar omdat mijn kindje stuit lag is het zaterdag pas ter wereld gekomen met een keizersnede.
Bij mijn tweede kindje had ik al een week voorweeen. Verloor mijn slijmprop donderdagnacht om 13.00 en is ons kindje 4 uur later geboren.
Een vriendin van mij verloor op een zaterdag de slijmprop en is maandagavond bevallen.
Kortom, je kan zie dat het nog al kan varieren. Maar het is in iedergeval een duidelijk teken dat er beweging in zit.
Veel succes en sterkte meid, ga gewoon leuke dingen doen als je daar trek in hebt, want dan gaat het allemaal een stuk sneller en ben je er iets minder of gefixeert.

Liefs,
Liene
 
Mandyyyyyyy!!!!


hoi hoi,

bij mij duurde het nog 2 weken....dus ik vind dat die info over het verliezen van de slijmprop uit de boeken gehaald moet worden...

Zet m op straks!!!

kussss
Val
 
Hoi ik verloor mijn slijmprop op woensdag ochtend en Ilse is op zaterdagochtend geboren....hoop verschillende verhalen zo...zegt dus helemaal nix...

Jammer, en rustig aan nog even

Liefs yvonne
 
Hoi ik ben 5 dagen terug me slijmprop verloren maar er gebeurd helemaal niks soms alleen heel even buik pijn en lag nog in het ziekehuis 1 dag en had 2 cm ontsluiting inmiddels ben ik thuis en gebeurd niks morgen dan 6 
 
Terug
Bovenaan