Slijmprop verloren?

<p>hi dames! </p><p>misschien een beetje onsmakelijk maar ach dat zijn wel meer dingen tijdens de zwangerschap ? ik ben momenteel 34+2 zwanger en toen ik zojuist naar het toilet ging zag ik naast de normale witte afscheiding die ik altijd heb ook een stukje taai slijm dat meer gelig van kleur was. Zou dit al (een deel) van de slijmprop kunnen zijn? <br /><br /></p><p>liefs! </p>

Kan heel goed hoor. Maar dat zegt nog niet dat de bevalling al snel begint.
Bij mijn eerste bevalling verloor ik ook een week lang elke dag een deel van de slijmprop. Na 7 dagen begon de bevalling, ik was toen precies 40 weken zwanger. 
Maar het kan ook nog gerust een paar weken duren hoor. Dat hoop ik voor je, want 34 weken is heeeeel vroeg! Hou het vooral in de gaten of je dit elke dag verliest of dat het eenmalig is. Als je elke dag slijm verliest, zou ik over een dag of 2 cobtant opnemen met de verloskundige!

Hoihoi! 
Bedankt voor je reactie! 
het zegt inderdaad helemaal niks maar hoop dat de kleine nog even lekker blijft zitten! 
m’n baarmoederhals is al vanaf week 26 aan het verkorten dus het zal me niks verbazen als het de slijmprop is haha! 

we wachten het maar gewoon af! 

liefs 

Zou heel goed kunnen dat je je slijmprop verloren bent. Ik ben de mijne waarschijnlijk ook verloren met 34+6. Mijn dochter is geboren met 39+1 middels keizersnede. In de tussentijd nergens last van gehad. VK gaf ook aan dat als je deze verliest het ook nog weken zou kunnen duren voordat bevalling begint.

Bedankt voor je reactie! Haha stom dat zulke dingen eigenlijk helemaal niks zeggen! Ik heb ook de verloskundige niet gebeld want ik dacht ook ja wat moeten hun met die informatie want kan nog wel weken zo rondlopen. 
heb nu af en toe wat steken down under maar dat heb ik ook al eens eerder gehad en zegt ook precies niks. Goh wat is dat zwanger zijn soms toch een groot vraagteken haha

Ik had zelfs ergens gelezen dat als je hem vroeg verliest, het ook zo kan zijn dat je lichaam nog een nieuwe aanmaakt :) 

Terug
Bovenaan