Slijmprop verloren

A

Anoniem

Guest
Ik ben morgen 39 weken zwanger en vanmorgen mijn slijmprop verloren.
Nou weet ik wel dat het dan nog wel een paar weken kan duren tot de bevalling begint, maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat meestal is.
Dus hoeveel tijd zat er tussen het verliezen van de slijmprop en de geboorte van jullie kleintje.

Bedankt,
Anna

hey meid...

ik was toen 36w en s'morgens had ik de hele dag last van slijm heb toen tegen me man gezegt van hou je mobiel bij de hand hihi....
en om half 11 braken de vliezen dit zegt ook niks hoor maar, hoor van meer dat het dan ff kan duren maar dit kan dus ook...

nog geen 6 uur later was onze dochter geboren

mama van 1
15w en3d zwanger

Hoi Anna,
Ik begon op zaterdagochtend m'n slijmprop te verliezen en zondagnacht begonnen de weeën. Ons meisje is maandagmorgen om 7.35u geboren.
Groetjes, Edith

Ik ben bang dat ik inderdaad bij de groep hoor waar het nog wel even duurt. Het blijft hier wel een beetje rommelen, maar verder gebeurt er helemaal niets.

Ik zal maar gewoon proberen geduldig te zijn.

Hoi Anna,

Ik ben op dinsdagochtend mijn slijmprop (grote) verloren en 's avonds om half 8 begonnen de weeen, woendag om 17:58 is ons zoontje geboren.
Heel veel succes straks met de bevalling.

Liefs Sabine

hoi anna

bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen idee waneer ik de prop ben verloren.....nooit wat van gemerkt....en ik was bevallen 40+1
groetjes

Slijmprop verloren op donderdagochtend en mijn dochtertje is op vrijdagavond geboren.

Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Nou, ik heb heel geduldig moeten zijn (niet zo goed gelukt, weet ik nog): ik verloor zaterdags de slijmprop en de zondag erna, dus ruim een week later, is 's avonds onze dochter geboren... Het schijnt dat het nog langer kan duren, je lichaam is in staat 'gewoon' een nieuwe slijmprop aan te maken. Succes straks, wanneer het ook begint!

Terug
Bovenaan