Slijmprop verloren

Hallo dames,

Ik ben nu 35+3 wkn en vanochtend heb ik mn slijmprop verloren.
Volgens de verloskundige is dit niet erg en kan het nog weken duren, maar wat zijn jullie ervaringen?
Hoe lang na het verliezen van de slijmprop is het bij jullie begonnen?
Ik heb ook al 2 dagen het gevoel dat het "rommelt" in mn buik zeg maar en mn kindje is gelukkig ook al helemaal ingedaald.

Alvast bedankt voor de reacties!

gr,
Prize

Hoi Prize,

Ik kan je vertellen dat t inderdaad nog weken kan duren, ik ben mijn slijmprop ook met 35,5 week verloren en ik heb ook al 2 keer in t ziekenhuis gelegen met fikse oefenweeen, maar ik ben nu 40+4 en ik heb nog geen kindje!!! Ik hoop voor jou dat t allemaal iets beter verloopt, maar ik zou me er niet te veel van aantrekken!!!
Veel succes!

groetjes Nadja (40/4)

Ik ben bijna 33 weken en heb weken geleden al een prop slijm verloren. Of het "de" slijmprop was weet ik ook niet, maar het was in elk geval slijm en in elk geval een prop, dus wat moet het anders geweest zijn?

Heb toen enigszins in paniek wel met de VK gebeld (had ook harde buiken erbij) maar er was niets aan het handje en de baby zit er in elk geval nog steeds.

N.

Ik had op maandag mijn slijmprop verloren en op dinsdagmiddag kreeg ik mijn eerste wee. Mijn dochtertje is op woensdagmorgen geboren.
Maar zo hoeft het natuurlijk niet te lopen, mijn verloskundige zei toen ook dat het ook nog even kon duren.
gr sheila

Ik had met 40.5 weken dat ik slijm verloor en met 40.6 had ik een baby in mijn armen maar dat werd ook wel tijd, het wil inderdaad niks zeggen het kan nog wel even duren,geniet er nog even van,neem goed de tijd om lekker te genieten nu je nog zonder kleintje bent!
Er veranderen straks een hoop dingen!

Begrijp me niet verkeerd want ik kan niet meer zonder mijn kleine meisje!(nu bijna 10 wkn)

Groetjes Marjolein(mamma van Daimy)

Hoi Prize,
Ik hoop dat je in de tussentijd nog niet bevallen bent, dat was bij mij nl wel het geval. Ik verloor met 35wk,1dg mijn slijmprop, de dag erna verloor ik bloed en kreeg weeen. Dit werd door de verloskundige afgedaan als voorweeen. Maar mooi niet met 35 wk en 4 dg braken mijn vliezen, snel naar het ziekenhuis en 4 uur later was onze zoon geboren. Een erg onverwachtse geboorte, omdat hij te vroeg was mocht hij pas na 2 weken mee naar huis. Hij is nu alweer 18 maanden en gelukkig helemaal gezond.
Het zegt dus niets waarneer je je prop verliest, maar laat je niet te makkelijk afschepen. En hou alle signalen in de gaten.

Groetjes,
Linda

Terug
Bovenaan