Slijmprop verloren

Ik ben morgen 39 weken zwanger en vanmorgen mijn slijmprop verloren.
Nou weet ik wel dat het dan nog wel een paar weken kan duren tot de bevalling begint, maar ik ben toch wel benieuwd hoe dat meestal is.
Dus hoeveel tijd zat er tussen het verliezen van de slijmprop en de geboorte van jullie kleintje.

Bedankt,
Anna

nou ik ben zewlf me slijmprop nooit verloren voor de bevalling maar weet van vriendinnen dat het soms snel gaat en soms nog wel weken kan duren dus dat zegt echt weinig
ik had zelf bij me tweede bevalling sochtends wat harde buiken en toen ik smiddags op contole ging had ik al 4 centimeter ontsluiting van een paar harde buiken toen ben ik aan de monitor gegaan of alles nog goed ging mrt de kleine en toen de verloskundige kwam had ik al 6 centimeter ontsluiting zonder weeen toen brak me water vanzelf en toen kreeg ik wel weeen die duurde 20 minuten en toen mocht ik al persen en ze was er met 3 minuten uit
dus zo zie je maar dat je niet eens weeen of bloed   hoeft te verliezen als het begonnnen is
succes en hoop voor je dat je snel gaat bevallen

Ik ben bang dat ik inderdaad bij de groep hoor waar het nog wel even duurt. Het blijft hier wel een beetje rommelen, maar verder gebeurt er helemaal niets. Er zat inderdaad ook geen bloed bij.

Ik zal maar gewoon proberen geduldig te zijn.

Ik herken die onzekerheid, maar al te goed.
Met 38 weken verloor ik mijn slijmprop, of in elk geval een heel groot gedeelte ervan. Er zaten echter geen bloedspoortjes in. Toch krijg je de hoop dat het niet al te lang meer zal gaan duren.
Met 40 weken en 4 dagen verloor ik weer een groot gedeelte van de slijmprop. Deze keer wel met wat bloedspoortjes erin. Twee uur later begonnen de weeen. Zes uur later was onze kleine meid geboren.

Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer voor je de kleine mag vasthouden.
Succes!

hoi, onze dochter is snel en bijna pijnloos geboren, rond 15.30 verloor ik een grote prop(zonder bloed end.) naar het ziekenhuis, om 21.10 een gezond klein meisje, en dat voor de eerste, ik wens jou een voorspoedige bevalling toe en geniet van de kleine.

Ik zie dat mijn berichtje er nog tussen staat. Maar even een update dus.
Mijn slijmprop ben ik dus op maandagochtend verloren, woensdagochtend zijn mijn vliezen gebroken. Woensdagmiddag begonnen de weeen en op donderdag 24 april om 10.55 is onze prachtige dochter Nienke geboren. Nu al weer 4 weken oud!

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan