Slijmprop verloren

A

Anoniem

Guest
Ging net naar de WC en daar zat 'het' in mn onderbroek te drillen: GETVER!!! (sorry voor vieze detail)
Heb dit de vorige keer niet opgemerkt, maar volgens de 'beschrijvingen" wat het dat toch echt!
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren: heb ergens gelezen dat t meestal niet langer dan twee weken daarna is, dus dat zou betekenen dat ik de mooie datum van 11-11 waarschijnlijk niet ga halen....
Iemand ervaring???

Liefs Nika

hoi studiemam

heb hem ook vandaag verloren vies he dat ding ben ook benieuwd waneer het gaat beginnen heb er ook ongesteldsheids gevoel bij.

ik ben trouwens 6-11 uitgerekend.

wel een mooie datum 11-11 kijken of we het halen.

nou doei doei lucy

hoi

wil jullie niet teleurstellen maar het hoeft niet meteen te beginnen,meestal als je lichaam er nog niet aan toe is word er geloof ik gewoon een nieuwe slijmprop gerpoduceerd,en je kan hem dus vaker verliezen.maar ik hoop het wel natuurlijk voor jullie,maar hoop er niet te hard op. gr wendy

Hoi!

Vorige keer verloor ik de slijmprop (wat bij mij overigens meer een soort slijmsliert was) anderhalve dag voor de bevalling. Maar een vriendin van mij verloor em 3 wkn van tevoren, dus het zegt niet zoveel....

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Tellen dikke klodders slijm ook (haha lekker onderwerp wéér)!

Groetjes

Hoi hoi!

Bij mijn eerste kindje duurde het nog een paar dangen nadat ik de slijmporp verloren was. Gelukkig gebeurde dat bij mij op de wc! Dus wie weet gaat het binnenkort gebeuren, maar het kan ook nog wel even duren!
Ik verlies (sinds de tweede helft van de zwangerschap) heel veel vocht/afscheiding (hoezo vies onderwerp haha). Het is echt niet prettig, soms heb ik gewoon het gevoel dat ik in mijnbroek sta te plassen. Het is ook echt niet tegen te houden, dus dat zal ik straks missen als kiespijn!!

Iedereen nog veel succes!
Groetjes Mariska 36 wk 4dg

Hoi meiden,

uit jullie verhalen blijkt dat t dus gewoon nog afwachten is...
Kreeg we ff een beetje een soort paniek over me heen; ben namelijk bijna klaar voor deze kleine, maar er zijn nog een paar dingen die geregeld moeten worden: heb mn vriend dus gister avond nog aan het boren gezet, zo zijn we weer een stapje dichter bij...

Heb wel al een aantal dagen last van voorweeen, maar ook dat hoeft opzich niet zoveel te zeggen... Van mij mag ie ook nog wel ff blijven zitten: had me er namelijk op ingesteld om in ieder geval de tussentoets van volgende week nog te maken, ben mn kleine nu dus druk aan het toespreken, zo van:" mama wil je erg graag ontmoeten, maar kan je niet nog  ff tot na volgende week donderdag wachten? Dan ben jij ook weer een stukje sterker..."

Als ie nu besluit om eruit te komen zal ik ook nog eens in het ziekenhuis moeten bevallen, dus hoop dat ie het idd nog een weekje (of in ieder geval tot as zondag) uitstelt.

Ik verlies trouwens ook al de hele zwangerschap slijm: draag er zelfs inlegkruisjes voor zodat ik het makkelijk kan verschonen: echt heel smerig, maar totaal anders dan die slijmprop: dat leek wel een stukje doorzichtig gelei... YACH!!!

Tja, we wachten maar weer af...

Liefs Nika (36w2d)

Kan me je gevoel van paniek wel voorstellen. Heb hem namelijk zelf net gehad! Die slijmprop (denk ik) met bijgehorende paniek dat ik er nog helemaal niet klaar voor ben.
Maaruh om nog even door te gaan over die slijmprop. Hoe hoort die er  eigenlijk uit te zien? Die van mij zag er ook als een propje gelei uit. Vrij stevig, niet heel groot,  een flinke cm in doorsnede. Verder geen bloed erbij.

gr. Anne (37 weken precies)

Terug
Bovenaan