slijmprop verloren..

ik zat net op de bank en voelde ineens iets "vies" in mijn onderbroek.dus ik ging na de wc en er zat een grote brok slijm in mijn onderbroek..
ik meteen gegoogled en ja hoor het lijkt er toch wel echt verdacht veel op.
las trouwens ook dat je deze vroeg in het 3de trimester kunt verliezen,dus dat kan dan we kloppen!
naja zal me er maar niet te druk over maken!

nee geen bloed..maar heb even goed gegoogled e zag ook dat je die kon verliezen zonder bloed,enat het meestal dan nog echt weken kon duren..als er bloed bij zit gaat het meestal wel sneller.
alle fotos die ik heb ik gezien lijken erop dus zal er maar vanuit gaan dat het dat was..
bij jari heb ik het nooit gemerkt maar nu was het echt te groot voor "gewoon" slijmverlies.

Gosh, je bent er wel heel kalm onder hoor! Ik heb dan geen ervaringen met het verliezen van slijmproppen maar ik had toch ff de vk/gyn gebeld, om het ff te melden, misschien laten checken of je baarmoeder niet langzaam aan al aant openen is, tzal verder geen kwaad kunnen denk ik, hoop ik. Ben je niet bang dat het eerder gaat komen?

Het kan indd dat je de slijmprop al vroeg verliest. Ik heb dat bij Yordi ook gehad. Bij yordi ben ik het steeds in gedeeltes verloren. dat kan ook nog. Het wil helemaal niks over de bevalling zeggen. Als de tijd er nog niet voor is, kan er namelijk ook gewoon weer een neiuwe slijmprop ontstaan.( dat is wat ik heb begrepen de vorige keer)
Het is indd niks om je druk over te maken.

Liefs marielle

nou ik heb geen rare krampen ofzo en geen harde buiken,voel de beeb gewoon bewegen,dus zal wel allemaal goed zitten haha!
ik bel natuurlijk wel nu als ik binnen bepaalde tijd ineens wee achtige pijnen ga krijgen!
mijn moeder vertelde dat ze bij 3 van de 4 kids te slijmprop kwijt was met 30 weken en wij zijn allemaal "overdragen" hahaha
we zullen zien!

ik kan me ook niet herinneren dat ik een slijmprop verloor de eerste keer,ik las net wel dat het een teken is dat je over een niet te lange tijd dan bevalt,
nou ik hoop voor je dat je zoontje toch nog even een tijdje blijft zitten!
xxx

Terug
Bovenaan