slijmprop verloren?

Hoi, kan me vergissen maar lijkt of ik (een stukje?) de slijmprop verloren ben. Bij het afvegen donker beige slijmerig kloddertje verloren. Sorry voor het vieze verhaal.
Heb het nog niet eerder gezien de vorige keer.
Maakt de boel spannend zo...

Dat is indd wel spannend zeg!!!
Helaas zegt dat nog niks over wanneer de bevalling gaat beginnen. Wil je niet ontmoedigen, maar dat kan helaas ook nog een paar weken duren.
Bij yordi ben ik toen de slijmprop in gedeeltes verloren met 34 weken en ik ben pas met 41w5d bevallen.
Hopelijk komt bij jou wel wat eerder de bevalling op gang!!!!!!
Succes meid!!!!

Liefs marielle 36w1d

Ik verloor mijn echte bloederige slijmprop pas met 5 cm ontsluiting toen ik onder de douche stond om weeen op te vangen..
Ik denk dat het per persoon verschilt, maar het blijft heel spannend nu alles zo dichtbij komt!

Nou blijft idd spannend. Ik weet dat het niet betekent dat het nu gaat beginnen, maar er zit wel werking aan de binnenkant in ieder geval. Heb er langzamerhand bijna zin in, al zie ik tegen de pijn op...
Maar ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet...
mam heeft vanochtend het hemeltje rond de wieg gestreken dus het kamertje is echt af...
Heb nu wel steken in mijn buik en zeurende rug maar dat hoeft niks te betekenen...

Hoi,

Ik verloor mijn slijmprop de vorige keer bij
40w +1d. Dat was s' avonds laat en de volgende
morgen is onze prachtige dochter geboren!
Dus wie weet! Spannend!

Geluksvogeltje

bij mijn zoon ben ik hem ook de dag voor de geboorte verloren en gezien de rest van de reacties zou het dus weleens kunnen gaan gebeuren binnenkort!

sterkte!!!!

Terug
Bovenaan