slijmprop verloren

De titel zegt het al, ben gisteren de slijmprop verloren. Had al 2 dagen last van veel slijm en nu nog. Hoelang gaat het nu nog duren?????????????
Even wat anders.. ik ben vanmorgen voor het eerst sinds heel lange tijd alleen thuis. de 2 oudste zijn naar school en de jongste is nu naar de peuterclub. ik moet zeggen dat ik het best even fijn vind, gelijk de eerste en laatste keer dus moet ik even dubbel genieten.

Heeey, sjah het zegt helaas nog steeds niet veel over wanneer de bevalling gaat beginnen.

Is echt .... he!!! Ik ben ook al 2 dagen slij het verliezen. Niet alles in een keer dus, en er zit ook (nog) geen bloed bij ofzo.....

Heerlijk dat je even dubbel kunt genieten van de rust die je hebt. Ik had je graag wat van mijn 'rust gegeven' die andere dagen. Ik verveel me echt helemaal kapot!

Geniet van je dag, en laten we hopen dat we allemaal snel en voorspoedig kunnen bevallen :D

Liefs

Heyy,
Spannend zeg!! Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.. Jammer eigenlijk dat het nog niet zoveel zegt! Succes met afwachten!

Wat fijn voor je dat je ook eindelijk even wat rust voor jezelf hebt! Dat kun je nog wel even gebruiken. Geniet er maar lekker van :D

liefs rosan

ps, dat slijm, is dat gewoon extreem veel afscheiding of is het heel anders??

Hoi mamamar,

Heerlijk even een ochtendje voor jezelf! Ik hoop dat je hem flink uitbuit! Ja, het echte wachten is begonnen he, maar ik zou haast zeggen dat jij onze ervaringsdeskundige bent op het gebied van wanneer de bevalling zich aandient! Kun je je nog herinneren hoe dat met de vorige bevallingen ging?

Ik ben ook wel benieuwd naar wat Rosan schrijft: is het meer afscheiding dan normaal of is het echt een (stuk) slijmprop? Ik heb namelijk zelf al weken dat ik overvloedige afscheiding heb, en niet iedereen schijnt de slijmprop te verliezen.

Nou, succes en zet hem op! Wellicht gaat het nu snel voor je beginnen!

Liefs

Hoi!

Heerlijk genieten vandaag dus!

Ik ben met 34 weken al (een deel van) de slijmprop verloren. Toen was het een beetje bruinig en het was meer dan zomaar afscheiding. Toen een hele tijd niks en sinds deze week verlies ik weer veel slijm (nu zonder bloed). Ik ben 'm dus al 5 weken geleden grotendeels verloren, maar niks geen bevalling hoor. Jammer maar helaas ;-)

Ik hoop natuurlijk voor jou dat dit wellicht een teken is dat het niet lang meer op zich laat wachten!!

Bij mij is het slijm tot nu toe nog doorzichtig geweest. Niet zoals afscheiding dus.

Maar het schijnt inderdaad pas echt van de slijmprop te zijn als je er een beetje bloed bij hebt.

Ik heb ook eigenlijk geen idee. Maar bij mij is wel duidelijk het verschil tussen die slijm en afscheiding te zien.....

Hey mamamar,

even een hart onder de riem van een andere tweelingmama: ik "verloor" een aantal dagen voor het inwendig onderzoek ook veel 'slijmerige afscheiding'. Niet de slijmprop, zoals bij mijn 1e bevalling (het was toen echt duidelijk een slijmprop, vlak nadat mijn vliezen waren gebroken). Uiteindelijk bleek ik toen al 2cm ontsluiting te hebben, dus het betekent (hopelijk voor jou ook!) echt wel wat.. =)
Sterkte en een goede bevalling gewenst..
Ik denk aan je!

Terug
Bovenaan