Slijmprop verloren

Ik ben nu 40 weken en 5 dagen zwanger. Vanochtend heb ik mijn slijmprop verloren. Ik hoop zo dat dit een voorteken voor de bevalling is!!! Ben echt blij dat er in ieder geval "iets"gebeurt. Vanavond wordt ik sowieso gestript bij de vk maar wie weet is het niet meer nodig!!

Overigens heb ik vannacht echt een keer sinds heeell lang lekker geslapen. En voel me echt goed!
Nou dit wilde ik even kwijt!!!

Hoera!! hihi jaja, dat gaat niet lang meer duren ;) Is de boel toch al aardig verweekt, hopelijk kan je gestript worden,maar dat moet haast wel en beter nog dat het niet meer nodig is en dat je in de loop begint!

Succes!

Hoop dat het snel gaat gebeuren voor je want nu mag het wel!verlies iedere dag wel slijm volgens verloskundige kun je ook zo je slijmprop verliezen.
sterkte en succes ook voor vanavond.
liefs jootje

Jeeeeeeeeeeij

Hahaha, helaas heeft het toch nog niks te zeggen.Maar ik hoop dat het strippen bij je werkt!!!!

Begrijp hoe je je voelt.....

succes vanavond

liefs

Spannend meid, maar kan nog wel even duren he! bindt je er nog niet op vast zoals ze zeggen.
Als die wel lekker doorpakt, you go girl je kan het, en vergeet niet te genieten.

liefs

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Even nog een update:

Zojuist controle gehad bij de vk en ze heeft me ook gestript. Strippen viel reuze mee, ik vond het niet echt pijnlijk. Ik heb 2cm ontsluiting. Ze zei dat als het strippen effect heeft dat de weeen binnen 48 uur beginnen. Nu nog alles rustig in mijn buik, licht bloedverlies.

Ik heb voor do een afpraak staan bij de gyn, om het hartje, vruchtwater enz. te controleren en een afspraak te maken voor het inleiden. Liefste heb ik dit pas na het weekend, een natuurlijke bevalling ga ik altijd nog voor behalve als het niet goed gaat met de kleine of mezelf.

Dus alweer afwachten!!

Terug
Bovenaan