slijmprop verloren

he meiden,

ik heb zojuist de slijmprop verloren. heb de hele dag al zon menstruatieachtige kramp in de onderbuik. ben nu 35,5 weken. zijn er moeders (van 2e of 3e) die dit herkennen???

Liefs Sanne

Als ik jou was toch ff vk bellen.
Kan zijn dat je bevalling begint, wat wel beetje vroeg is.
Ik ben bij eerste die befaamde slijmprop nooit verloren, dus heb er geen ervaring mee.
Hopelijk zijn het voor weeën, laat je weten hoe het gaat?

Liefs

Je verloskundige bellen, ik zou het vanavond nog doen, het is over het algemeen toch een teken dat de bevalling geen dagen meer op zich laat wachten en zeker als je al de hele dag menstruatieachtige kramp hebt.
Het is idd. nog een beetje vroeg.

Het is inderdaad een beetje vroeg. Weet je zeker dat het de slijmprop was? Het zou natuurlijk best kunnen hoor. Houd je lichaam goed in de gaten want je bent wel wat te vroeg om al te bevallen!

Ik ben wel een beetje jaloers trouwens.....die van mij mag ook wel komen....

bij mijn eerste heb ik s morgens de slijmprop verloren en ben daarna s nachts bevallen.
maar hoor ook wel eens dat het niets is en dat er een nieuwe slijmprop wordt aan gemaakt
zou toch voor de zekerheid even bellen.
spannend hoor!!!!

Ik heb het ook nooit zo in een keer verloren wel verloor ik van Marek 3 weken voor de bevalling elke dag een beetje Maar wat heb je gedaan heb je de verloskundige nog gebeld? hoe is het vandaag? ben je bevallen?
ik ben benieuwd

Het wisselt, ik vroeg afgelopen woensdag nog aan de verloskundige of ik ook moest bellen als ik de slijmprop verloor. Ze zei van niet, alleen als de vliezen breken of on de 5 minuten 1 minuut een wee hebt.

Verliezen van de slijmprop zegt een verloskundige niets het kon volgens haar nog een week duren maar ook nog 5-7 weken.

Haar advies was het te melden bij de eerstvolgende controle.

Terug
Bovenaan