slijmprop verloren

He Dames,

Ongeveer een half uurtje geleden mijn slijmprop verloren. Was een beetje in shock. Ik ben pas 35 weken. Dus gelijk eventjes het ziekenhuis gebeld. Als het zo blijft, geen bloedverlies of vochtverlies was er weinig aan de hand en kon ik gewoon thuis blijven. Als er iets veran derd dan moest ik gelijk bellen en langs komen.

Toch spannend.

Oei dat is even schrikken ja! Maar je beeb blijft vast nog even zitten als je pas 35 w bent toch? Misschien gewoon teken dat de laatste weken eindelijk daar zijn. Veel sterkte!

Ook als je je slijmprop verloren bent, kan het nog weken gaan duren voordat de bevalling begint. Ik snap dat je even schrikt, maar het hoeft nog niks te betekenen. Bij de eerste dacht ik trouwens ook dat ik (zelfs een aantal keren) mijn slijmprop al was kwijtgeraakt. Totdat bij de bevalling het echt gevaarte eruit kwam. Jeetje wist niet dat dat zo groot was.

Het ziekenhuis heeft bevestigt dat het mijn slijmprop was. Ik moest het beschrijven enzo en toen zei ze dat het hem was. In principe was het niet gevaarlijk maar ze adviseren hier om als je hem verliest eerder dan 2 weken voor de uitgerekende datum om te bellen.
Nu moet ik maandag toch naar de gyn dus ik ga het ook nog even met hem bespreken.

Toch spannend he?!
Wou dat ik erover mee kon praten ;-)
Ga voor je duimen dat de kleine nog 2 weekjes blijft zitten want dat is beter voor de longetjes.

Liefs Pupke

breek ff in vanuit juli-mama's...ik ben vorige week ook een deel van me slijmprop verloren...schrok ook ff met 32 week maar het kan idd nog wel gewoon tot 40 week duren totdat de kleine zich meldt...
maar idd alsje twijfelt of krampen krijgt wel aan de bel trekken hoor...

Terug
Bovenaan