Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoelang zijn julie bevallen na het verliezen van slijmprop
Nu 40weken en 4 dagen.
Zaterdag een stuk verloren en vandaag ook een paar stukken.
Vanmidag wel paar felle steken gehad in me buik die goed zeer deden verder is het nog rustig.
Wel gevoel dat haar hoofd vrij laag ligt.
Ik verloor rond 9:00 mijn slijmprop, 3 uur later braken mijn vliezen. Eind van de middag kreeg ik pas weeën en diezelfde avond is mijn zoontje geboren. Ik hoop voor je dat het doorzet!
Ik verloor de slijmprop in gedeelte over drie dagen verspreid. Dit was op woensdag (40+4), donderdag(40+5) en vrijdag(40+6), op zaterdag (41 weken) begonnen de weeën!
[quote quote=10508237]Ik verloor de slijmprop in gedeelte over drie dagen verspreid. Dit was op woensdag (40+4), donderdag(40+5) en vrijdag(40+6), op zaterdag (41 weken) begonnen de weeën!
[/quote]Ohh ik hoop zo dat het vanavond of vanacht doorzet heb wel hele lichte buikpijn
En super moe vandaag nergens zin in om wat te doen.
Net ook weer een heel klein stukje verloren maar weet niet zeker of dat stukje slijmprop is of afscheiding
Rest weet ik t zeker dat dat was
Morgen midag weer controlle bij Verloskundige hopelijk hoeft die niet door te gaan
Ik verloor een stukje een week ofzo vooraf, en de rest tijdens de bevalling. Het zegt niet zoveel. Je kan je slijmprop weken vooraf tot aan tijdens de bevalling verliezen, en zelfs weer een nieuwe aanmaken. Maargoed, voor jou kan het vast niet lang meer duren
Ik verloor hem afgelopen woensdag ochtend en ben woensdag avond bevallen van een dochter ik had die hele dag ook al voorweeen en voelde me onrustig. Ik hoop voor je dat het nu ook snel gaat beginnen!
Ook ik verloor de slijmprop zo'n 4 dagen achtereen en toen begon de bevalling daarna met exact 40.0 weken.
Het zegt 'niks' idd, maar gezien je al zo ver zwanger bent en nu in korte tijd al delen van de slijmprop verloren bent, is de kans toch echt wel groot dat het binnen een dag of 2 begint. Ik hoop het voor je, succes!!