Slijmprop

Hoi allemaal,

Ik verloor vanmorgen een hoeveelheid wittig slijm die voor mijn doen niet normaal is. De hele voorkant van mijn slip was nat (sorry voor dit onsmakelijke verhaal)
Zou dit de slijmprop kunnen zijn?
Ik ben nu 37 weken zwanger.

 
hoi
aangezien jouw weken zw.schap zal het wel kunnen jah. maar ik moet zeggen dat ik de hele zw.schap door heel veel slijm verlies. dat ik ook natte plekken in mijn onderbroek heb en constant inlegkruisjes moet dragen enzo.
bel anders ff je vk. misschien kunnen die je meer vertellen.
liefs van sandy
 
Zaten er rode 'draadjes' in? We hadden gisteren op zwangerschapsgym over de slijmprop en volgens onze begeleidster zitten er rode draadjes in. Ik weet natuurlijk niet of ze er allemaal hetzelfde uitzien, dit is mijn eerste zwangerschap namelijk. Je vk zal het vast wel weten.
groetjes, Jane 29 wk 3 dg
 
Hoi
Ik denk niet dat je je slijmprop bent verloren want die ziet vind ik er erg vies bruinig bloederig uit.het leek bij mij wel op de groote van een manderijn.
Wat jij heb is waarschijnlijk wat meer
afscheiding .Had ik ook tijdens de zwangerschap last van.
 
Op zwangerschaps cursus vertelde ze net dat je de slijmprop duidelijk herkent als een prop en dat er vaak wat bloed meekomt, soms verlies je hem ook beetje bij beetje als dat zo is ben je hem nu dus nog niet helemaal kwijt.
 
Heb ook gehoord dat je 'm in stukjes kunt verliezen.
Bij mij konden ze laatst al voelen dat ik wat beginnende ontsluiting had, het schedelnaadje was al voelbaar.
Toen dacht ik ook waar is dan die slijmprop gebleven, die zit er toch voor? Heb het nog nagevraagd, maar die kan dus alsnog komen.
Snap er ook niet veel van, voor de rest.
 
Terug
Bovenaan