slijmprop

hoi hoi allemaal

ik ben nu 37 weken + 6
ik heb effe een klein vraagje
als je je slijmprop verliest zit er dan altijd beetjes bloed bij.
verlies nu wel elke keer kleine beetjes slijm maar er zit geen bloed bij dus het kan ook afscheiding maar daar heb ik nog niet echt last van gehad tijdens de zwangerschap ben.

hoop toch wel een beetje dat het de slijmprop is
had vannacht 2 uur lang last van voorweeen (dacht eerst dat het begonnen was maar ja het stopte) en nu ineens dat slijm en zelfs mijn borsten beginnen ineens te lekker hebben ze ook nog niet gedaan de hele zwangerschap ja af en toe eens een druppeltje maar dat was echt zelden. en het rommelt ook al de hele tijd in mijn buik
hoop dat het toch tekenen zijn dat het snel gaat beginnen weet dat het ook nog 4 weken kan duren maar ja hopen mag toch altijd wil zo graag die kleine nou wel eens gewoon in mijn armen kunnne houden zonder dat er een hele grote buik voor zit :)
alvast bedankt voor de reacties
veel liefs
jacqie
 
Volgens de instructrice van de zwangerschapsym is het slijm met rode draadjes erin (dat is dus het bloed). Ik neem aan dat ze het wel weet want ze had zelf drie kleine kinderen dus ze zal wel weten hoe het eruit ziet. Ik ben zelf voor het eerst zwanger dus ik heb er helaas geen ervaring mee.

groetjes, Jane
 
Hoi

kom net terug van de vk. ze vertelde me over de slijmprop. het is ind veel slijm en er kan wat bloed bij zitten. Maar helaas zegt het niks wanneer je bevalt. ze vertelde mij dat ik heb bij wijze van nu verlies emn met 42 weken ingeleid moet worden. het is dus niet zo als je hem verliest dat je gaat bevallen, het kan natuurlijk wel maar het hoeft niet!!

Ik hoop het wel voor je hoor hihihi de kleine mag immers komen.

succes een bijna mama 37 w 3 d
 
Hoi Jacqie,

Dat is inderdaad de slijmprop. Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en ook zonder bloed erbij. Als het al erg rommelt en je verliest je slijmprop al in delen kan het zijn dat het niet lang meer zou duren. Bij mij duurde het toen nog een week. Toeval of toch een teken dat het komen gaat. ik weet het niet, maar ik zal voor je duimen.

Liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan