slijmprop.

Hoi,

Daar ben ik weer.Heb niks beters te doen.Schreef vanmorgen al een berichtje dat ik volgens mij vruchtwater verlies.Heb nu sinds een paar uur ook hele slijmerige doorzichtige afscheiding met bloedsporen erdoor.Heb de VK al gebeld en ik moet proberen wat vocht op te vangen.Dan moet ik terugbellen en komt ze hier naar toe om te kijken.Spannend hoor.Maar veel te vroeg,ben pas 14/9 uitgeteld.En zoals ik al zei zitten we midden in een verbouwing van de badkamer die pas eind deze week af is.Hebben dus geen warm water boven.Maar wat doe je eraan?Als de baby eruit wil,komt íe toch wel.Zoalng ik kan computeren hou ik jullie op de hoogte.

Liefs Anne35
 
Hoi,

Wat spannend hé?
Ik heb sinds zaterdag dat ik vocht verlies, maar volgens de vk (die ik gebeld heb) is het slijm. Het is in elk geval melkachtig, maar zonder bloed. Ook niet constant. Dus wie weet!

Nou meis, succes!
Liefs Mariska 2
40 weken precies
 
Hoi Anne,

Heel spannend inderdaad, ik ben eens benieuwd wat de VK ervan zegt.

Als je op 14/09 bent uitgeteld ben je toch niet zo vroeg hoor, dan ben je nu toch al over de 37 weken en volgens mij is het zo dat als ze geboren worden tussen de 37 en 42 weken ze gewoon 'op tijd' zijn :)

Sterkte en hou ons op de hoogte!

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan