Slijmprop

A

Anoniem

Guest
Ik ben gisteren mijn slijmprop verloren!
Mijn eerste reactie was gatverdamme! En daarna: spannend!!!

Ik heb nu de hele tijd het gevoel dat het snel gaat gebeuren en daar baal ik wel van, want ik lees dus dat het ook nog makkelijk een week of lanmger kan duren.
Ik heb er zo een zin in dat onze kleine eindelijk komt!
Maar ja, ook wel een beetje zenuwachtig hoor!

Liefs,
Mandy

6 maart uitgerekend

Veel geluk Mandy en probeer toch te ontspannen (eitje toch????) haha. Zet 'm op

Nou ik wens je veel succes en ik kan me voorstellen dat je er reuze zin in hebt. Ik had er geen last van dat ik de bloedprop was verloren dus ik kan   je niet zeggen wanneer het komt. Maar 1 ding kan ik je wel zeggen. Het duurt geen maanden meer. hihihi.

Hey succes en geniet er lekker van.

Liefs Elina
(8w2d)

Het kan inderdaad nog wel een paar weken duren. Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik de slijmprop en een paar minuten later kreeg ik de 1e wee. Maar dit schijnt niet vaak te gebeuren hoor. Dus nog even geduld hebben. Veel succes gewenst alvast.

Hoi,

ik verloor de slijmprop in delen dat begon op zondag, op maandag begon het al wat te rommelen en op woensdag is mijn pukkie geboren.

Jeanette

Oeiiiii spannend meid!!! Heel veel succes straks met de bevalling enzo.
ff een vraagje, hoe ziet zo'n slijmprop eruit, en ben je 'm op de wc verloren
ofzo? ff nieuwsgierig hoor.

xx Syrah (33 wk)

Hoihoi,
Ik heb met allerbei mijn zwangerschappen mijn slijmprop verloren en bij allerbei dezelfde nacht nog bevalle.Er zat wel bloed bij.
groetjes nance

Hai hai,

Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt...
Ik kon eergisteren hals over kop naar het ziekenhuis, ik had om de 3/4 minuten weeën. Ze hebben me daar aan de CT scan gelegd om ze te meten en te kijken hoe de kleine er natuurlijk op reageerde. Afijn, flinke weeën, maar ze deden niks, ik had na een paar uur geen ontsluiting. Ik mocht kiezen of ter observatie blijven, of lekker naar huis toe. Ik heb voor het laatste gekozen.

Nu ben ik bijna 2 dagen verder en heeft het weer afgenomen....:(
Ook ik was er heilig van overtuigd dat ik aan de gang ging, maar ik moet ook nog maar geduld hebben denk ik....:)

Nephele,

Terug
Bovenaan