Slijmprop???

Ik heb even een vraagje over de beruchte slijmprop. (sorry niet z'n heel smakelijk onderwerp)
Ben al een week overtijd en heb gisteren een heleboel slijm "verloren". Is dit misschien de beruchte slijmprop en hoe lang duurt het dan nog voordat de weeen goed doorzetten. Heb namelijk wel een zeurend gevoel in de onderbuik.
Hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Groetjes

hallo,

ik heb laatst toevallig gelezen dat als je de slijmprop verliest dat het dan meestal binnen 2 weken begint ofzo,

maar ik weet het niet zeker hoor heb het wel gelezen in een boekje,

Groetjes Rebecca

Dit wil eigenlijk ook wel weten, ik ben nu 34 weken zwanger. Moet dit toch maar ff aan de VK vragen de volgende keer.

Maar als je de slijmprop verliest breken je vliezen dan ook niet???

Hoi,
In de laatste week van mijn 1ste zwangerschap had ik ook ineens veel slijmverlies. Gelijk de vk gebeld en die zij dat het mijn slijmprop was. Ze zei ook dat de kans groot was dat ik dan binnen 48 uur zou bevallen. Dit is vervolgens ook gebeurd. Ik hoop voor jou aangezien je een week 'overtijd' bent dat dit bij jou ook gebeurd. Sterkte!

Groetjes Linda

Hoi,

Meid wat spannend zeg, het gaat beginnen hoor. Vooral omdat je aangeeft dat je gerommel voelt.`Dat gerommel kan wel een aantal dag aanhouden, maar je lichaam is volop bezig.
Ik hoop dat je een fijne bevalling hebt.

Evelien moeder van Dylan en 27+4 zwanger van de 2de

Hey allemaal,

Fijn dat jullie gereageerd hebben, nou weet ik in ieder geval iets.

@ linda: Ik hoop dat het bij mij ook binnen 48 uur geboren wordt. Ben het namelijk wel een beetje zat aan het worden. Ik ben niet zo heel geduldig aangelegd en dit stelt mijn geduld wel op de proef.

Bij mijn eerste zwangerschap kan ik me dit niet herrinneren maar dat komt misschien omdat toen 3 weken tevroeg 's middags de vliezen braken en 's nachts onze dochter geboren is.

Groetjes

Hoi Triesepies, ik weet niet of je ondertussen al bevallen bent....

Maar ik verloor destijds ook elke keer een beetje slijm en dat duurde echt een paar weken!! Ik helemaal in spanning omdat ik dacht dat het de bevalling dan snel zou beginnen maar op een gegeven moment ben ik daar maar mee gestopt!
Ben benieuwd hoe het dit x gaat, ben nu bijna 14 weken zwanger van de 2e!

Groetjes CVN

Terug
Bovenaan