Slijmprop??

Hoihoi..

Volgensmij ben ik zaterdagavond mijn slijmprop verloren.
Ik had vorige week al wat last van slijmverlies maar zaterdagavond ben ik wat rood-bruinig slijm verloren. Ik zag het pas toen ik doortrok dus geen kans gehad om het beter te bekijken.

Wat moet ik hiermee aan?

Groetjes Maaike
35 weken zwanger

Hoi,

Ik ben zwanger van de 2de en bij de 1ste begon het bij mij met  38 wk. Steeds beetjes slijm met een beetje bloed erdoor. Je baarmoedermond is dan aan het "rijpen", maar kan nog een tijdje duren hoor. Maar scheeld weer voor straks joh.
Ik zou het wel melden aan de vk, maar als je verder geen weeën hebt zou ik me niet te druk maken. Je vliezen zijn toch nog intact, dus kindje zit nog veilig

Evelien mv Dylan en 33 wk zwanger

Hoihoi,

Bedankt voor de reacties.

Ben vandaag bij de verloskundige geweest, moest gewoon voor de controle. Ook gemeld dat ik de slijmprop kwijt ben en veel pijn in mijn liezen heb.
Ze heeft het overlegd met een andere verloskundige, gisteren al (toen had ik het even doorgebeld) en ze gaan nu afwachten, geen inwendige onderzoeken meer omdat ze dan de boel teveel stimuleren.
Verder denken ze dat ze met 37/38 weken ter wereld zal komen, maar goed ze zij ook dit is geen garantie dus het kan ook zo zijn dat ze alsnog met 42 weken ter wereld komt.

Dus voorlopig blijft het afwachten en geheel onthouding totdat de kleine geboren is haha!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan