slijmprop

Bij elke zwangerschap zit er een slijmprop om je baby te beschermen tegen infecties van buiten af.

De een veliest het eerder de ander pas bij de bevalling. Kan echt geen kwaad. Het kan ook nog wel even duren voordat de bevalling daadwerkelijk begint

Groetjes
MP

hoi
het kan zijn dat je bevalling dan een beetje gaat beginnen. ik was mijn slijmprop al 2 weken kwijt, maar bij mij kwam niks. ik ben ingeleid geworden, had wel al 2cm ontsluiting.
veel succes en ik hoop dat het gaat beginnen voor je..
liefs sandy

Dat is de slijmprop. Die verlies je voordat de bevalling begint. Dus of het is inmiddels al begonnen, en anders zal het nu zeker niet lang meer duren.

Groetjes, Meta.

Hoi,

Ik ben op 19 november mijn slijmprop verloren. Volgens de vk kan het best zijn dat de bevalling nog 2 of 3 weken op zich laat wachten. In mijn geval was dat dus niet zo, ik ben de volgende ochtend bevallen van een prachtige zoon, weliswaar 5 weken te vroeg maar hij maakt het goed. Het zal dus wel betekenen dat er wat gaat gebeuren maar wanneer dat is de vraag.....

Succes met de laatste loodjes en alvast heel veel succes gewenst met de bevalling.

Liefs Danielle en Mathijs

Ik heb 2 zoontjes en bij de oudste verloor ik de slijmprop een dag voordat de bevalling begon en bij mn jongste verloor ik in de middag de slijmprop en een paar uur later had ik weeën activiteit.Dus....

HALLO MEIDEN.

IK BEN ZWANGER VAN MIJN EERSTE BABY.
BEN NU 35 WEKEN.
HET VERLOOPT NIET AL TE BEST,
GISTEREN BEN IK NAAR HET ZIEKENHUIS GEWEEST.
HET IS GEBLEKEN DAT DE PLACENTA NIET GOED ZIJN WERK MEER DOET.
DE KLEINE IS NET +- 44 CM EN HET WEEGT 1950 GRAM.
DAT HOUDT DUS IN DAT DE KLEINE TE KLEIN IS.
MAANDAG WORDT IK OPGENOMEN.
IK WEET NIET PRESCIES WAT ER ALLEMAAL GAAT GEBEUREN.
MAAR WAT IK WEL WEET IS DAT ALS BLIJKT DAT HET ECHT NIET MEER GAAT DAT HET GAAN HALEN.
IK BEN ERG BANG DAT HET MIS GAAT.
IK WOU DAN OOK AAN JULLIE VRAGEN OF ER IEMAND IS DIE MIJ EEN BEETJE GERUST KAN STELLEN EN OF ER IEMAND IS DIE HIER ERVAARING MEE HEEFT EN MIJ HIER MEER OVER KAN VERTELLEN.

GROETJES SILVIA K

Terug
Bovenaan