slijmprop

hoi hoi
misschien een hele stomme vraag, maar ik lees veel op een van deze forums over het verliezen van de slijmprop. (ben zwanger van de eerste)Moet je eerst je slijmprop verliezen voor dat de bevalling (weeen) gaan beginnen? En kan je die slijmprop ook in delen verliezen? Sorry dat ik dit vraag maar ik ben al 5 dagen over tijd en check steeds of ik m verloren ben. Ik word er zo wanhopig van! stom he
liefs esther

Hallo,

Je kunt hem in delen verliezen. Meestal herken je het meteen. Het is een slijmerige prop met meestal wat bloedvaten er in. Ik heb al verhalen gehoord dat het ook zonder bloed kan. Maar hij moet wel van redelijke grote zijn hoor. Niet dat je denkt ik zag wel iets maar was dat het nou???

Het kan ook zijn dat je hem helemaal niet verliest. Sommige komen er pas bij de bevalling uit. En dan zit er al bloed bij dus dan merk je het niet eens. Hij kan ook weken te vroeg komen.

Eigenlijk zegt de prop dus helemaal niets.. helaas...

Ik hoop voor je dat het snel begint. Dan wordt het toch nog een juli kindje he??? Groetjes Nova...ik word morgen ingeleid..hoera hoera....40+3     3e kindje

sorry hoor.
ik ben al 2 keer, wel te vroeg, bevallen. De 1e begon met een weeenstorm toen vruchtwaterverlies, maar de slijmprop heb ik nooit gezien. De 2e begon met vruchtwaterverlies, na 5 dagen kwam de weeenstorm, ondanks ziekenbedrust en weeenremmers weer op gang en ook toen geen slijmprop te zien.
Elke vrouw is toch weer anders en de bevallingen blijkbaar ook.
Allemaal volgens het boekje zou wel zo handig zijn.
Succes!

Terug
Bovenaan