Slijmprop

Nou, dit weekend ben ik mijn slijmprop verloren.
Gistern wat sliertjes met wat bloed en vandaag echt de prop.
Bij mijn eerste heb ik die nooit gezien!
Nu is het overduidelijk.
Morgen ben ik uitgeteld, dus van mij mag het feest gaan beginnen!

Ik weet dat de prop niets hoeft te zeggen en dat het best nog even kan duren!
Maar het is in ieder geval een teken dat mijn lichaam zich aan het kaarmaken is. Er gebeurd ten minste iets!

Groetjes

Hoi hoi meid,

dat is geweldig leuk nieuws voor jou e !
Het hoeft idd niets te betekenen, maar ik denk toch ook wel dat het een teken is dat je lichaam er klaar voor is e !

Nu, ik moet zeggen ik heb altijd enorm veel wit-verlies.
Is er een duidelijk verschil tussen de slijmprop en wit-verlies?
En is het normaal dat daar bloed bij zit?
Bij mijn eerste heb ik dat precies ook gehad, maar herinner het mij niet zo goed meer.
Het was een hele prop, maar om te zeggen dat het duidelijk DE slijmprop was, mmm dat durf ik niet zeggen.

Veel succes ermee e meid!

Liefs,
van ons...

Wat heerlijk meid! zet hem op!

Febeke: die prop is zo onwijs groot ( bij mij tenminste) dat je heel snel ziet dat dat hem is!!!

Succes beiden!

Liefs Sabina (moeder van Mirthe Alinde)

Hoi dames,

ook heel per toeval.. Maar ik vermoed dat ik vandaag ook mijn prop verloren ben.
Ik moet zeggen, het was gewoon enorm veel slijm zal ik zegge, niet echt duidelijk een prop, maar duidelijk niet zomaar het wit-verlies waar ik doorgaans veel last van heb.

Het is serieus aan het werken daarbinnen.
Heb veel last van duwende/ drukkende pijn onderaan.
En de voorweeën komen toch wel regelmatig terug.
Ik heb vandaag heel het huis nog eens een grondige poetsbeurt gegeven.
Aja heel het huis, beneden althans.
Het moet blinken hier!
hehe...
Ik zit een beetje met een dubbel gevoel. Het mag langs ene kant komen, want ik ben zo benieuwd en ben het zelfs een beetje beu met al die pijn.
Maar langs de andere kant, het is misschien de laatste keer, dus... mag het toch nog even lekker, veilig blijven zitten. Ben benieuwd, moet donderdag nog eens op controle bij de gynaecoloog. altijd spannend zo op het einde e !

Veel liefs,
van ons

Terug
Bovenaan