slijmprop

Hoi!

Ik heb het idee dat ik de slijmprop aan het verliezen ben, sinds vannacht enorm veel slijmverlies met een beetje bloed erbij...
Ik lees her en der op internet dat het niks zegt over wanneer de bevalling begint...
Morgen ben ik jarig en ik hoop alsjeblieft niet dat het dan geboren wordt... Er komt ook nog visite 's middags en 's avonds...
Laat het dan maar zaterdag of zondag komen... Hé bah, ik wou dat ik het zelf voor het zeggen had...... Hoe is dat bij jullie? En zijn jullie de slijmprop al kwijt?

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,
Nee ben de slijmprop nog niet kwijt geloof ik, maar niet iedereen merkt er wat van dacht ik. Ik weet wel dat mijn baarmoedermond aan het verstrijken is en soepel is (heb inwendig onderzoek gehad vanmorgen auwwww) en 't zit nu allemaal te werken dus wie weet verlies ik hem vandaag wel

En tja we hebben het niet voor het zeggen hè?

Groetjes Macka

Hoi,

Ik ben hem nog steeds niet verloren..

Maar sinds gisteren is pas onze kleine goed gaan liggen na stuit en dwarsligging, dus er ook nog maar weinig druk op gehad. Nu voel ik de kleine enorm indalen en drukken in mijn bekken dus wie weet beinvloed dit wel een beetje..

Hoe dan ook hoef je hem niet te verliezen, dit gebeurd soms pas bij de bevalling.

Gr Esmé mv Kay en ???

(38,5 wk zwanger)

Mijn eerste bevalling begon met het verliezen van de slijmprop. 's Ochtends verloren en 's avonds begonnen de weeen.
Dit keer zat ik daar dus ook op te wachten, maar nu ben ik de slijmprop niet verloren. Tenminste, niet dat ik weet...

In ieder geval wil het verliezen van de slijmprop niet zeggen dat de bevalling al begint. Het kan eigenlijk 2 kanten op. Het zet door of het blijft nog even lekker zitten.

In ieder geval heel veel succes ermee!

Hallo,

Ik ben bij de eerste mijn slijmprop niet verloren, althans niet dat ik meegekregen had.

Ben vandaag uitgerekend en heb nog geen slijmprop gezien.

Nou afwachten maar.

Heel veel succes.

Gr. Corrie

Ik ben de slijmprop deze keer met 34 weken al verloren, ben nu 37 weken en 5 dagen en ons ukkie zit nog prinsheerlijk hoor! Dus het zegt helaas niks...

Ik weet al dat ik sowieso volgende week donderdag ingeleid zal worden, maar zaterdag wordt mijn jongste 2 en woensdag ben ik zelf jarig dus ik hoop ook dat het, als het nog spontaan komt, niet op die dagen geboren wordt!

Helaas heb je het niet voor het zeggen! Heel veel succes met de laatste loodjes.

Terug
Bovenaan