Slijmprop?

Hey meiden,

Iemand ervaring met het verliezen van de slijmprop?
Ik heb namelijk een paar flinke dodden slijm verloren echt van die langerekte slierten. Het zag er wit uit, later wat meer roze. Verder vooraf flinke menstruatiepijn, maar dat is weggezakt. Het zijn sowieso niet de vliezen, das veel dunner dat weet k nog van de 1e. Er zat ook iet of wat bloe bij, tenminste daar leek het op. Ben heel benieuwd naar jullie reacties! Ik moet morgen naar de VK dus k kan het daar ook wel vragen, maar dan weet k in ieder geval jullie reactie alavst!
Thanks!

Liefs janne

Hoi Janne,
Het zou heel goed je slijmprop kunnen zijn ja. Toevallig vertelde mijn VK mij vanmiddag nog dat het verliezen van die slijmprop niet zoveel zegt, dat het dan nog een hele tijd kan duren voor je gaat bevallen.
maja, je weet het maar nooit he!
Liefs,
Mar

Hoi Janne...je maakt het allemaal wel spannend hè ;) Inderdaad hoeft de slijmprop verliezen niet veel te zeggen...maar je weet het maar nooit hè...
Met hoeveel weken ben je trouwens bevallen bij Senne?

haha ja vind t ook wel spannend hoor! Morgen weet k meer. Bij Senne ben ik met 37 weken begonnen en die is met 37+2 is hij geboren. Als deze uk hetzelfde doet moet k nog een week vandaag! Maar dan wel ff hopen dat t dan niet 40 uur duurt! :D
En jij dittie?"

Liefs

Heey Janne!

Dit klinkt als een echte slijmprop. Ik heb gisterenavond toevallig het hele bevallingsverhaal met VK besproken. En het lijkt er wel op!
Laat je weten als je de VK hebt gesproken!!! Ben benieuwd wat die zei!

Een troost, de tweede bevalling duurt vaak veel korter, het gangetje is inmiddels al een keer gemaakt bij je!!

succes en laat snel wat horen!

xxx Janne (krukel 35 weken vanaf morgen)

hey janne
kan best zijn dat het de slijmprop is.
ook vooral met iets bloed.
zo is mijn bevalling begonnen bij me zoontje.
slijmprop iets met bloed, daarna maar beetje buikkramp en 3 uur later begon het meer te worden en een uurtje later vliezen gebroken en een uur later was me zoontje er.
ben benieuwd hoelang het bij jou gaat duren.
heb ook wel gelezen dat het dan als nog een hele tijd kan gaan duren.
groetjes van mij
37 week en 2 dagen zwanger

Janne???? Ben je d'r nog????? Met of zonder buik?? Nu ben ik helemaal benieuwd hoe die gaat... zeker als dit stomme forum niet goed werkt!!!!!!!

Liefs!!!
Sunny

Jeetje, ik heb de hele dag al niet kunnen inloggen....
Ja ik ben nu ook wel benieuwd Janne!!!

Ik was 11 dagen overtijd bij mijn eerste....een tweede blijft meestal langer zitten...dus ik heb nog even pech ;)

Ik hoop idd dat het geen 40 uur duurt zeg...pff, maar idd zeggen ze ook dat een tweede bevalling veel sneller gaat (nou dan ben ik er met een zucht klaar mee, hihi)

Terug
Bovenaan